گریزمان بالاخره می‌تواند به قولش درباره مسی عمل کند

مهاجم فرانسوی یکشنبه شب می‌تواند برای نخستین بار با کاپیتان بارسلونا هم‌بازی شود و به وعده‌اش عمل کند.

گریزمان بالاخره می‌تواند به قولش درباره مسی عمل کند

"لیونل مسی شماره یک است. او چهره فوتبال است." آنتوان گریزمان در روز مراسم معارفه‌اش این‌چنین به تحسین ستاره آرژانتینی پرداخت. مهاجم فرانسوی یک سال حضورش را در بارسا به تعویق انداخت که این موضوع خوشایند بازیکنان و کادر فنی باشگاه کاتالانی قرار نگرفت. با این حال بازیکن فرانسوی اعلام کرد که می‌تواند اشتباهش را جبران کند. او گفت: با همکاری می‌توانیم همه چیز را حل کنیم.

گریزمان فردا شب (یکشنبه) برابر رئال بتیس می‌تواند برای اولین بار به وعده‌اش عمل و با مسی همکاری کند. ممکن است از شروع بازی یا نیمه دوم باشد. انتظار می‌رود ستاره آرژانتینی پس از آسیب دیدگی‌اش، فصل را در این دیدار آغاز کند. به همین خاطر برای نخستین بار خواهد بود که مسی و گریزمان هم‌بازی می‌شوند.

مهاجم فرانسوی در سپتامبر ۲۰۱۸ در یک مصاحبه گفت: "من در میز مسی و کریستیانو هستم." او با بیان این جمله خود را هم‌سطح دو ستاره کنونی جهان دانست که جنجال زیادی به پا کرد. زمان آن فرا رسید و پس از امضای قرارداد ۱۲۰ میلیون یورویی (مبلغ بند آزادسازی‌اش) می‌تواند در کنار مسی بازی کند. گریزمان پیش از این پیراهن بارسلونا را بر تن کرده بود (هفته نخست و بازی‌های پیش فصل). او دوران جدیدی را شروع خواهد کرد که مسی در آن حضور دارد. در این مسیر بازیکنانی همچون رونالدینیو، ساموئل اتوئو، تیری آنری، داوید ویا، نیمار، پدرو و لوییس سوارس حضور داشتند. اکنون نوبت گریزمان است.

باید دید ارنستو والورده چگونه از این دو مهاجم در خط حمله استفاده خواهد کرد. دو بازیکن در نبود لوییس سوارس و عثمان دمبله می‌توانند در هر نقطه‌ای بازی کنند. مهاجم فرانسوی و آرژانتینی در فصل گذشته لالیگا در مجموع ۵۱ گل به ثمر رساندند (مسی ۳۶ گل و گریزمان ۱۵ گل) و ۲۲ پاس گل دادند ( ۱۳ و ۹ پاس گل) و رهبران تیم‌هایشان بودند. اکنون باید تمام تلاش خود را کنند تا بارسا به اهدافش برسد.

۲۶ رویارویی

در گذشته مسی و گریزمان ۲۶ بار با هم در مسابقات مختلف روبرو شده بودند. ۱۰ بار آن زمانی اتفاق افتاد که مهاجم فرانسوی در رئال سوسیداد بازی می‌کرد. ۱۶ تقابل با پیراهن اتلتیکو بود. در تمام این بازی‌ها ۱۶ پیروزی از آن تیم مسی شد و مهاجم فرانسوی تنها چهار بار برد را تجربه کرد. شش دیدار نیز با تساوی به پایان رسید. ستاره آرژانتینی ۱۸ گل به ثمر رساند و سهم گریزمان شش گل بود.

فردا از ساعت ۲۳:۳۰ تاریخ تقابل‌ها با موفقیت در کنار هم عوض می‌شود. پیروزی‌های مسی برای گریزمان خواهد بود.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها