جزئیات پرداخت وام به دانشجویان پیام نور/ سود وامها ۱.۴ تا ۲.۸درصد

یک مقام مسئول در نظام بانکی با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته شده برای دانشجویان دانشگاه پیام نور گفت: این تسهیلات با ارائه یک ضامن معتبر قابل پرداخت خواهد بود.

جزئیات پرداخت وام به دانشجویان پیام نور/ سود وامها ۱.۴ تا ۲.۸درصد

حجت الله صیدی صبح امروز در مراسم امضای تفاهم نامه مشترک با دانشگاه پیام نور گفت: سیاست های مالی از یک طرف و آموزش از سوی دیگر به باروری فرهنگی جامعه می افزاید و بر این اساس با توجه به گستردگی شعب بانک صادرات و نیز دانشگاه پیام نور، هر دو سازمان وجوه اشتراک بسیاری دارند که زمینه همکاری را به وجود آورده اند.

وی افزود: این بانک در سراسر کشور و در مهمترین نقاط دنیا شعب و واحدهای ارائه خدمات دارد و دانشگاه پیام نور نیز فعالیت هایی را در داخل و خارج کشور انجام می دهد، به نحوی که خانواده بیش از ۵۰۰ هزار نفری را اداره می کند.

وی تصریح کرد: بسیاری از مدیران بانکی دغدغه تخصیص بهینه منابع را دارند که بر این اساس اکنون همکاری ما با دانشگاه پیام نور به همین منظور گسترش یافته تا بتوانیم به دانش افراد بیفزاییم. این در شرایطی است که در این تفاهم نامه هم تسهیلات دانشجویی دیده شده و هم وام هایی برای اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور تعبیه شده است تا بتوان در قالب این همکاری، توسعه در کشور را سرعت داد.

صیدی خاطرنشان کرد: در مجموع برای خدمات آموزشی مربوط به دانشجویان با پایین ترین نرخ سود بانکی ۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول در نظام بانکی با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته شده برای دانشجویان دانشگاه پیام نور گفت: این تسهیلات با ارائه یک ضامن معتبر قابل پرداخت خواهد بود.

همچنین در این مراسم، زمانی رئیس دانشگاه پیام نور نیز با بیان اینکه در همکاری مشترک با نظام بانکی پیش بینی شده تا تسهیلاتی برای دانشجویان این دانشگاه در نظر گرفته شود که بر این اساس برای بخش کارشناسی هر ترم یک میلیون تومان به مدت ۱۰ ترم و بازپرداخت ۶۰ ماهه، کارشناسی ارشد به مدت ۵ ترم و هر ترم دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و بازپرداخت سه ماهه، در مقطع دکترا ۷.۵ میلیون تومان به ازای هر ترم با بازپرداخت ۵۴ ماهه در نظر گرفته شده که در این مقطع قابلیت پرداخت این وام برای ۹ ترم وجود دارد.

وی اظهارداشت: همچنین وام مشابهی برای حافظان قرآن در نظر گرفته شده که تا سقف ۲۰ میلیون تومان قابلیت پرداخت دارد. ضمن اینکه کارمزد تمامی وام ها بین ۱.۴ تا ۲.۸ درصد است.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها