رئیس کمیسیون عمران: مجلس از عملکرد دولت در حوزه بازار مسکن رضایت ندارد

رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه دولت گام‌های اولیه را برای ساماندهی بازار مسکن برداشته است، گفت: ساماندهی بازار مسکن به کمک همه ارکان دولت نیاز دارد.

رئیس کمیسیون عمران: مجلس از عملکرد دولت در حوزه بازار مسکن رضایت ندارد

محمدرضا رضایی کوچی درباره پیگیری کمیسیون عمران برای ساماندهی بازار مسکن بیان کرد: کمیسیون با جدیت موضوع مسکن را دنبال می کند. گام هایی برای مدیریت و ساماندهی بازار مسکن برداشته شده است اما رضایت بخش نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت باید در حوزه مسکن سرعت عمل خود را بالا ببرد و گام های جدی تر بردارد، اظهار داشت: ساماندهی بازار مسکن یک بحث همه جانبه است و نیاز به همیاری و کمک همه ارکان دولت دارد. گام های وزارت راه و شهرسازی به تنهایی موثر نخواهد بود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: به زودی گزارش کمیسیون عمران در ارتباط با آسیب شناسی بازار مسکن و قصور برخی از دستگاه های اجرایی و مواردی که نیاز به هماهنگی بخش های مختلف نظیر بانک ها و سایر وزارت خانه ها دارد، آماده و در صحن علنی قرائت خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: در بخش مسکن مهر وضعیت بهتر است. دولت و وزارت راه و شهرسازی تلاش خود را به کار گرفته و تا قبل از پایان سال ۵۰۰ هزار واحدی که بلاتکلیف بودند آماده شده و در اختیار مردم قرار می گیرد.

رضایی تصریح کرد: به طور کلی کمیسیون عمران از عملکرد دولت در حوزه مسکن رضایت ندارد و باید گام های جدی تر با هماهنگی همه ارکان دولت برداشته شود.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها