حضور فرزانه کابلی (مادر علی کوچولو) در کنسرت سالارعقیلی، با انتقاد شدید کیهان روبه‌رو شد

کیهان نوشت:یک زن بازیگر، در کنسرت یکی از خوانندگان دست به رفتاری سخیف زد. این بازیگر که سالهاست به انزوا رانده شده، در کنسرت سالار عقیلی به روی صحنه رفت و دست به انجام حرکاتی مغایر با فرهنگ ایرانی و اسلامی زد!

حضور فرزانه کابلی (مادر علی کوچولو) در کنسرت سالارعقیلی، با انتقاد شدید کیهان روبه‌رو شد

نکته تاسف‌آور اینکه خواننده یاد شده، گویا از پیش از قصد زن بازیگر مطلع بوده است. او در حین اجرا نیز، مانع کار زشت زن بازیگر نشد.

گفتنی است آقای خواننده سالها پیش به انگلستان رفت و با دعوت شبکه صهیونیستی - بهایی من و تو، به دفتر این شبکه قدم گذاشت و با چند عنصر بهایی عکس یادگاری گرفت. این فرد پس از مراجعت به ایران با گذشت نهادهای فرهنگی و امنیتی روبرو شد اما ظاهرا وی نه قدر هنر را می‌داند و نه قدردان خوبی است!

این ویدئو را می‌توانید اینجا ببینید.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • محمدی
    0

    ای خدااااا این کیهان هم خودشو همه چیزدون می‌دونه خودکیهان هم به گذشته سخیفش یه نگاه بندازه خوبه

    نظرات شما -
    • مریم
      0

      حرفتون خیلی بی معنی بود چه ربطی داره مگه کیهان یه آدمه یه روزنامه ارزشی یه البته اینکه شما قبولش ندارید قابل احترامه ولی لطفاً مستند ومستدل حرف بزنید

  • علی
    0

    اینها همینند و جلوی یکی از انها را میگیری از طرف دیگر سر درمیاورند و قصدشان این است همانطور که بدحجابی را نهادینه کرده و گناه را در جامعه رسمی کرده اند در مورد رقاصی و دیگر کارها هم انقدر انرا تکرار کنند تا عادی شود . البته بسیاری از مسئولین فاسد هم با انها همراهی میکنند . فعلا فاسدها قدرتشان در جامعه از مومنین بیشتر است و هر روز هم بیشتر میشود .

    نظرات شما -
    • فاسدین
      0

      فساد را خوب میشناسیم تو هم یکی از فاسدین مومنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها