فال روزانه شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۸

دوست عزیزی که ۲ شهریور به دنیا آمده‌ای، تولدت مبارک! شما فرد توانمند، پر انرژی و توانایی هستید، فقط کافی ست که از این ویژگی‌هایتان نهایت استفاده را بکنید و خودی نشان دهید. امسال همه چیز متفاوت است. اگر چه تلاش‌های شما نتیجه می‌دهد اما برخی درها خود به خود به رویتان باز می شوند. شما تلاش‌های زیادی در گذشته کرده‌اید و حال لایق بهترین‌ها هستید. امروز را برای خود جشن بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. اگر مجرد هستید، دل‌تان را باز بگذارید و دوباره به جهان سلام بگویید. هر چه روابط احتماعی‌تان را بیشتر کنید بهتر است. گذشته‌ها را رها کنید، هر روز فرصت جدیدی برای شماست که می‌توانید آینده خود را بسازید. از نظر مالی شرایط بهتری را نسبت به سالهای قبل تجربه می‌کنید که نتیجه پینشهادی کاری تان است. در ماه اسفند سعی کنید کمی با دقت و صبر بیشتری به کارهای عقب افتاده خود رسیدگی کنید. نگران نباشید هر چه بیشتر بگذرد، سرعت شما در موفقیت نیز افزایش می یابد. بنابراین بی هیچ دغدغه فکری، به جلو پیش روید. آینده‌ای روشن در انتظار شما است، کافی است مثبت‌اندیش باشید. بهترین ماه‌های شما آذر، بهمن و اردیبهشت می‌باشد.

فروردین

امروز فردی را ملاقات می کنید و این ملاقات در پیشرفت شغلی و روابط عاطفی شما مؤثر واقع خواهد شد. سعی کنید بیشتر در صحبت‌هایتان از هدف‌هایی که در سر دارید با او صحبت کنید. دست از افراط و تفریط بردارید. تعادل در هر کاری شما را به سمت موفقیت سوق می‌دهد. اگر به فکر مسافرت هستید درنگ نکنید، زمان خوبی برای گشت و گذار است. به زودی شریک زندگی شما درخواستی از شما دارد که بهتر است که هر چه زودتر به آن عمل کنید زیرا به نفع خودتان تمام خواهد شد.

اردیبهشت

به فکر شروع کاری هستید، اگر از توانایی‌های خود اطمینان دارید، وقت را تلف نکنید، آنها را به کار گیرید و قدم اول را بردارید. برای پیش بردن کارهایتان امروز به افراد زیادی نیاز دارید، بنابراین لبخند را فراموش نکنید. اگر مجرد هستید، از بین همین آدم‌ها نیمه‌گمشده تان را پیدا خواهید کرد. افکار زیادی در سر دارید اما نمی‌دانید چگونه آنها را مدیریت کنید. شاید مشورت با افراد باتجربه بتواند به شما کمک کند. قولی به کسی داده‌اید که هنوز به آن عمل نکرده اید، امروز برای این تاخیر از فرد مورد نظر عذر بخواهید.

خرداد

امروز رفتار اطرافیان متعجب‌تان خواهد کرد. اما بهتر است که از آنها ناراحت نشوید. سعی کنید که بی تفاوت باشید و سرتان در کار خودتان باشد. پس از صحبت با یکی از دوستان‌تان، درباره مشکلاتی که در رابطه عاطفی شما رخ داده، به نتیجه می‌رسید و راه حلی مناسب به ذهن تان خطور می‌کند که می‌تواند در بهبود رابطه تان مؤثر باشد. حال که آمادگی این تغییر را در زندگی خود دارید، قدم اول را بردارید. خبر خوبی از یک دوست قدیمی در راه است.

تیر

گره ای در زندگی تان افتاده که فکر می کنید قابل حل نیست. شاید حال وقت آن است تا برای زندگی خود ساختار و چهارچوب محکمی بسازید. راه‌های قدیمی و بی‌ثبات را دور بریزید و مسیر جدیدی را پیش بگیرید. اگر چه این کار در ابتدا ساده به نظر نمی‌رسد اما به مرور زمان روند آن دست‌تان می‌آید و شما به اهمیت شرایطی که در آن هستید و افرادی که با آنها سر و کار دارید در زندگی‌تان پی می‌برید. امروز زمان مناسبی برای قرار گذاشتن با فردی است که مدت ها او را ندیده اید. او حاوی خبرهای خوبی است که انتظارش را ندارید.

مرداد

شما در مسیر زندگی تان، نیمی از سختی‌ها را پشت سر گذاشته‌اید و نیمی دیگر هم بدون آنکه خودتان متوجه شوید، رد می‌کنید. بنابراین بهتر است جای فکرهای بی مورد، تمرکز خود را روی دیگر مسائل مهم زندگی بگذارید. استرس بی جا شما را به هیچ کجا نمی‌رساند. امروز اتفاقی برایتان می افتد که در بهبود رابطه عاطفی تان موثر است و آن را مطابق با انتظارات شما پیش می برد. برای رسیدن به بهترین نتیجه، اجازه دهید همه چیز به شیوه طبیعی خود پیش رود. دست از پیش داوری نیز بردارید.

شهریور

قدم در راهی گذاشته‌اید که در مورد آن اطمینان کافی ندارید. شک و دودلی، پاهای شما را در طی کردن مسیری که در پیش گرفته‌اید، سست می‌کند و مانع پیشرف‌تان می‌شود. پس با اعتماد به نفس بالا جلو روید. به زودی پیشنهادی در زمینه کاری به شما می شود که شما را نسبت به آینده تان امیدوارتر می‌کند. سعی کنید که برای هر قدمی که بر می‌دارید برنامه‌ریزی کنید در غیر این صورت رقبای شما از شما پیشی می‌گیرند. امروز خبر خوبی را از دهان شریک زندگی‌تان می‌شنوید. بد نیست که این شادی را باهم جشن بگیرید.

مهر

در مقابل مشکلات، به ندای قلب خود شک نکنید، او راه درست را می‌داند. جسارت و ریسک پذیری کلید موفقیت شما در چنین روزی است. اگر متأهل هستید، وقت آن است که تغییری مثبت به زندگی‌تان بدهید. یکنواختی نه تنها در روند زندگی شما، بلکه در رابطه عاطفی‌تان نیز تاثیر گذاشته است، پس معطل نکنید. برای مجردها نیز خبرهای خوبی در راه است، به شرط آن که روابط اجتماعی خود را بالا ببرند. امروز روز خوبی برای بیان ایده هایی که در ذهنتان است، می باشد. اعتماد به نفس بالا داشته باشید تا همه چیز به بهترین شکل خود اتفاق افتد.

آبان

شما فرد عجولی هستید اما بهتر است این ویژگی را امروز کنار بگذارید زیرا ممکن است نتیجه بدی برایتان داشته باشد. گاهی عدم احساس امنیت می تواند منجر به این احساس شود. بنابراین اگر در زمینه شغلی، خانواده یا روابط عاطفی خود احساس اطمینان و امنیت نمی کنید، بهتر است به دنبال دلیل آن باشید. اگر می‌خواهید از فردی مهم در زندگی تان قدردانی کنید، برای او هدیه ای بخرید. کلام به تنهایی نمی تواند پاسخگوی محبت های طرف مقابل تان باشد. پس آن را به شیوه ای نشان دهید.

آذر

امروز تمرکز خود را بر چیزهای مهم زندگی مانند زمینه کاری یا مسائل مالی بگذارید. از فکر تا عمل راه بسیار است بنابراین وقت خود را تلف نکنید و هر جه زودتر دست به کار شوید. اگر چند وقتی است تغییری در زندگی خود مشاهده نمی کنید و روزهایتان تکراری شده است، بهتر است در مورد این موضوع با فردی مشورت کنید و از او کمک بگیرید. او می تواند جنیه هایی از زندگی که از دید شما پنهان بود را به شما نشان دهد. در تمام مراحل زندگی عشق زندگی خود را فراموش نکنید زیرا او بیش از هر چیز دیگری به شما احتیاج دارد.

دی

امروز ناامیدی در شما موج می زند اما به زودی آن همه چیز درست خواهد شد. فقط کافی است که به اطراف تان دقیق تر شوید تا ببینید که خوشبختی تنها در چند قدمی شماست. امروز به روابط عاطفی خود کمی جدی تر بیاندیشید. دو راهی های زیادی در مقابل تان است که باید هر چه سریع از آنها را با خودتان حل کنید. ترس مانع از پیشرفت شماست، پس انعطاف پذیرتر باشید و خودتان را با جسارت بیشتری به دست سرنوشت بسپارید.

بهمن

امروز بهتر است که با دیگران بیشتر در ارتباط باشید زیرا راهی که انتخاب کرده اید، مشکل تر از آن است که فکرش را می کنید و نمی توانید تنهایی از پس آن برآیید. اگر برای ملاقات با فردی برنامه ریزی می کنید، مراقب باشید زیرا یک یا دو مانع در مقابل شما وجود دارد بدین معنی که همه چیز آنطور که می خواهید در ابتدا پیش نمی‌رود. بنابراین در مورد حرف‌هایی که می‌خواهید به زبان بیاورید، ابتدا فکر کنید تا پشیمانی به سراغ تان نیاید. یک میهمانی در راه دارید که تغییرات بزرگی به زندگی‌تان خواهد داد.

اسفند

شما فرد حساسی نیستید اما امروز کمی حساس شده اید، بنابراین حواس تان باشد که کنترل خود را در ارتباط با دیگرام به سادگی از دست ندهید. شریک زندگی شما این روزها درگیر است و کمتر به شما رسیدگی می کند و این موضوع شما را ناراحت و نگران کرده است اما سعی کنید شرایط را درک کنید. این رفتار نشان دهنده بی‌اهمیتی او نسبت به شما نیست. مطمئن باشید که فردا همه چیز مانند گذشته خواهد شد. برای این که سرتان گرم باشد و تنوعی به محیط اطراف تان دهید، تغییر دکوراسیون بهترین تصمیم است.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها