23 شهریور زمین نابود می شود؟ / برخورد یک سیاره با زمین!


1 شهریور 1398 - 20:47
5d60119975ea7_2019-08-23_20-47
23 شهریور ماه قرار است سیارکی غول‌آسا از کنار زمین عبور کند، البته این عبور برای زمین بی‌خطر است اما این اتفاق باعث شده تا دوباره موضوع بی‌دفاع بودن زمین در برابر برخورد سیارکها مطرح شود.

به گزارش خبر فوری، همواره یکی از دغدغه‌های دانشمندان و سازمانهای فضایی، برخورد سیارکها با زمین است، آنها معتقدند اگر سیارکی با بزرگی همین سیارک که 23 شهریور ماه از کنار زمین عبور می‌کند به زمین می‌خورد می‌توانست هزاران کشته به همراه داشته باشد.

نام این سیارک 467317 (2000 QW7) است که البته خطری برای زمین نداشته و با فاصله بیش از سه میلیون مایل از کنار زمین عبور خواهد کرد. ناسا از وجود خطر بالقوه سیارکها خبر داده و اعلام کرده‌ است نباید نگران عبور این سیارک باشیم.  

23 شهریور ماه قرار است سیارکی غول‌آسا از کنار زمین عبور کند، البته این عبور برای زمین بی‌خطر است اما این اتفاق باعث شده تا دوباره موضوع بی‌دفاع بودن زمین در برابر برخورد سیارکها مطرح شود.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5d60119975ea7_2019-08-23_20-47
1 شهریور 1398 - 20:47

به گزارش خبر فوری، همواره یکی از دغدغه‌های دانشمندان و سازمانهای فضایی، برخورد سیارکها با زمین است، آنها معتقدند اگر سیارکی با بزرگی همین سیارک که 23 شهریور ماه از کنار زمین عبور می‌کند به زمین می‌خورد می‌توانست هزاران کشته به همراه داشته باشد.

نام این سیارک 467317 (2000 QW7) است که البته خطری برای زمین نداشته و با فاصله بیش از سه میلیون مایل از کنار زمین عبور خواهد کرد. ناسا از وجود خطر بالقوه سیارکها خبر داده و اعلام کرده‌ است نباید نگران عبور این سیارک باشیم.  

منبع: رکنا

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


66

نظرات 25
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
بهروز 0 0 پاسخ 1398/6/3 -16:17

بدبخت شدیم..باز فردا یه مبلغی روی قبوض میاد و میگن هزینه‌ی مواظبت از شما در برابر سیارکهای فضایی..‌آقا هر چیزی رو خبر نکنین ..مدیران ستاد بحران رو در فضا درگیر نکنین..ممنون

شوکت روحانی 1398/6/4 -16:47

وای وای بدبخت شدیم

کدخدا 0 1 پاسخ 1398/6/2 -11:45

بخور زمین شما آدمهای دروغ فکن وبدخبر راکنفیکون کند

علی کرمی 0 2 پاسخ 1398/6/2 -10:32

.تیتر ترسناک وخبر آبکی .مرده شور ببره مدیرمسئول وسردبیر وچه میدونم تمام دست اندر کاران خبرفوری....آخه عروسی عمه ات رو داری خبرمیدی با این تیتر زدنت؟؟؟عامو برید چار کلاس درس بخونید هرننه قمری نباید بتونه چنین تیتر ترسناکی بزنه.مملکت صاحب نداره وگرنه حسابتون باکرام الکاتبین بود.با این تیتر ترسناک وخبر آبکیتون.

چهارلنگه 1398/6/2 -13:40

این خبری است که ستاره شناسان گفتن نه خبر فوری,بیسواد! شما که اونقد میترسی برو کره ماه,زمین برای زمینیان است نه علما و حکما.

فرهاد 7 4 پاسخ 1398/6/2 -10:28

کاش میخورد .و زودتر ما ایرانیها رو از این زندگی بردگی ازاد میکرد .خارجیها باید نگران باشند که زندگی میکنند نه ما

شهرام پشنگی 1398/6/2 -16:50

واقعا همین طوره بااین حاکمان ظالمی که داریم باید بمیریم تاراحت بشیم

محمد 0 1 پاسخ 1398/6/2 -08:58

آن وقت همه ترانه بی وفا رفتم که رفتم می خوانیم

علی چَشمک 2 1 پاسخ 1398/6/2 -02:37

ما خانه بدوشان قم سیارک نداریم

کاربر ناشناس 1398/6/2 -09:41

وقتی برخوردی نیست برای چی چرت و پرت مینویسد

ایرانی 6 0 پاسخ 1398/6/2 -01:58

آقا یه جوری خبر رو تیتر زدید که آدم قالب تهی میکنه. بابا یه کمی رعایت حال مردم رو بکنید! این چه جور اطلاع رسانیه ! خدایش من فکر کردم دیگه کار زمین ساخته است!!!!

رام 6 3 پاسخ 1398/6/2 -00:59

کاش این سیاره بخوره و زمین از اینجور ادما بشوره مرگ یه بار شیونم یه بار بابا تا کی باید این همه بدبختی بکشیم آخه!

صالح 30 0 پاسخ 1398/6/2 -00:16

با سلام .ماکه از هیچی نمیترسیم .چون همه ایرانیها حداقل یکبار سوار سیارک پراید شده اند وآن کدوم سیارک باشد که از پرایدخطرناکتر باشد

رضا مهدوی 25 6 پاسخ 1398/6/2 -00:11

کسی که زمین خلق کرده حتما ازش محافظت میکنه اگر آن سیارات به زمین نمیخوان به خواست خداست چه دفاعی بزرگتر از اراده خدا

احدی نژاد 1398/6/4 -16:45

بیشین بیبین بابا دلت خوشه وا لاکن ملیارتری یا تو ستاد احمدی نژاد کارمی کنی! والا مردم را بدبخت کردند مسئولین با سیاست شون گرانی پشت گرانی وای وای انشا الله زمین با خاک یکسان بشه مرگ یک بار شیون هم یکبار

هادی 29 1 پاسخ 1398/6/2 -00:11

کاشکی همین سیارک صاف بخور تو سر اختلاس گرا و کلاهبردارها و ایران و خودرو و سایپا و محتکران و بانکها و و مسئولین بی غم که ما از دستشون راحت شیم

هامون 16 2 پاسخ 1398/6/2 -00:07

کاشکی به زمین میخورد و تموم میشد اینهمه ولع و حرص و طمع و دروغ و خیانت و فقر و فحشا عمر زمین رو به نابودیست اینطور نشه طور دیگه (آب شدن یخ های مختلف ودر نتیجه گرم شدن زمین و خلاصه نابودی این کره ی سراپا دروغ)

امیر 1398/6/2 -04:14

حرف دلم رو زدی آخ گل گفتی

کاربر ناشناس 1398/6/2 -12:03

هر چه خدا خواست همان می شود

داود رحیمی 11 2 پاسخ 1398/6/2 -00:05

کاش این سیارک مثل اون شهاب سنگی باشه که با زمین برخورد کرد ونسل دایناسورها را منقرض کرد حالا ما انسان نماهای اختلاسگر و............................را منقرض میکرد.

سکینه امید جهان 1398/6/4 -16:49

ننه خدا نکنه

محمد حیین 4 3 پاسخ 1398/6/2 -00:01

مارو بکش بریم اون دنیا

کاربر ناشناس 1398/6/2 -00:58

ای کاس نسل ادما دورعگوها منقرص شه

کاربر ناشناس 1398/6/2 -11:14

اگه باران شهاب سنگم بباره یکیشم به این پست فطرتها ی دروغگو ی دزد نمی خوره بلکه همشون مخوره تو سر مشت ادمهای بدبخت کارگر وزحمتکش وبدشانس وتوسری خور

کاربر ناشناس 1398/6/2 -12:09

فرقی نمیکنه دیگه

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
تشکیل پلیس قضایی از اختلاف سلیقه‌ ضابطان جلوگیری می‌کند / حفاظت اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی درباره یک موضوع واحد، سه نظر متفاوت دارند
عصبانی‌ترین مردم دنیا را داریم/حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها آثار فرهنگی مثبت دارد/ کمتر شاهد نظرات مترقیانه مبتنی بر عنصر زمان و مکان هستیم
آتش "آزادی" بر پیکر "سارا" / بدنی که سوخت، قفلی که باز نشد
احمدی‌نژاد معتاد به دیده شدن است / مايكل جكسون در رده بندی مطالبات مردمی نیست/ عجيب بودن فرد را مشهور می سازد، اما محبوب نه!
در برخی نقاط کشور شاهد 3متر فرونشست هستیم/ پیشروی فرونشست به محدوده‌ فرودگاه امام نگران کننده است
به جای فیلتر فضای مجازی صدا و سیما را آزاد کنید/ می‌توانیم بر اساس قانون اساسی صدا و سیما را از انحصار خارج کنیم / در مقام عمل و توجه به مسائل فرهنگی زیر فرش هستیم/ نمک به زخم اهالی فرهنگ نپاشیم
چه نمره‌ای به دولت می‌دهید؟ / عملکرد دولت روحانی بهتر بود یا احمدی‌نژاد؛ نظر بدهید