سولسشر هم تایید کرد؛ سانچس در آستانه جدایی

سرمربی منچستریونایتد در نشست خبری امروز خود تایید کرد که الکسیس سانچس در حال مذاکره با چند باشگاه برای جدایی است.

سولسشر هم تایید کرد؛ سانچس در آستانه جدایی

الکسیس سانچس پس از جدایی از آرسنال و پیوستن به یونایتد، هنوز نتوانسته به روزهای اوجش برگردد. ستاره شیلیایی در دو فصل گذشته از ضعیف ترین بازیکنان منچستر بوده است. منچستر فصل جدید لیگ برتر انگلیس را با درخشش راشفورد و مارسیال در خط حمله و برتری 4-0 بر چلسی شروع کرد در حالی که الکسیس سانچس در فهرست 18 نفره نیز نبود. او در بازی دوم مقابل وولوز نیز در ترکیب یونایتد حضور نداشت.

در روزهای اخیر اخبار زیادی در مورد مذاکرات الکسیس سانچس با اینتر به گوش می رسید اما دو باشگاه هنوز برای انتقال ستاره شیلیایی به توافق نرسیده اند.

گفته می شود که اینتر حداکثر خواهان پرداخت نصف دستمزد سالیانه سانچس یعنی مبلغی در حدود 6 میلیون یورو است و باقی حقوق بر عهده خود یونایتد خواهد بود. با این حساب شیاطین سرخ باید سالانه 6 میلیون یورو به بازیکنی که در اینتر بازی می کند دستمزد بدهند که این پیشنهاد هنوز مورد قبول آنها قرار نگرفته است. یونایتد خواهان افزایش دستمزد پرداختی از سوی اینتر برای خرید الکسیس سانچس شده اما هنوز نراتزوری پاسخ مثبتی به این درخواست نداده است.

اوله گنار سولسشر در نشست خبری بازی با کریستال پالاس و در پاسخ به سوالی در مورد الکسیس سانچس گفت:« مذاکراتی با چند باشگاه برای جدایی الکسیس در جریان است اما باید بگویم که او در این مدت مثل یک حرفه ای واقعی رفتار کرده و در تمرینات بسیار پرتلاش بوده است. نمی توانم از تعهد او به یونایتد ناراضی و گلایه مند باشم. او در بازی دوستانه با شفیلدیونایتد(پشت درهای بسته) نیز عملکرد بسیار خوبی داشت.»

به نظر می رسد که عملکرد خوب الکسیس برابر شفیلد و رسیدن او به یک فرم خوب هم برای ماندنی شدنش در یونایتد کفایت نخواهد کرد. این در حالی است که سرمربی نروژی هفته گذشته در مورد الکسیس گفته بود که او می خواهد عضو مهمی از تیم باشد و وی را در این راه کمک خواهد کرد.

منبع: ورزش سه

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها