اصرار بالای کالدرون به سود بردن از وینگرها

سرمربی پرسپولیس تمایل زیادی به عملکرد موفق وینگرهای تیمش داشت و البته در نهایت با اصرار روی همین بخش به پیروزی دست یافت.

اصرار بالای کالدرون به سود بردن از وینگرها

پرسپولیس در بازی با پارس جنوبی به سه موقعیت ایده‌آل دست یافت که همگی آنها با حضور بازیکنان کناری در باکس محوطه جریمه شکل گرفت.


اولین موقعیت بازی نصیب محمد نادری شد که در این بازی با آمادگی کاملی در زمین حاضر شده بود و بارها با حرکات تکنیکی خود زمینه ساز فرصت برای تیمش شد. این بازیکن روی ارسال امید عالیشاه صاحب موقعیت شد که در نهایت نتوانست از آن سود ببرد و توپش با اختلاف از بالای دروازه در شرایطی ایده آل راهی اوت شد.


موقعیت بعدی را نیز امید عالیشاه با اضافه شدن به باکس محوطه جریمه به دست آورد که تصمیم خوبی برای سود بردن از این فرصت نگرفت و مدافع حریف این موقعیت را از سرخپوشان گرفت.


در نهایت نیز وحید امیری که استارت تند و سریعی از زمین خودی برای اضافه شدن به نفرات هجومی تیمش داشت، نتوانست از ارسال زمینی عالیشاه در پشت شش قدم سود ببرد و توپش با برخورد به مدافع پارس برگشت داده شد.


وینگرهای پرسپولیس در دیدار با پارس جنوبی روز سختی و پرفشاری را پشت سر گذاشتند و بارها در مسیر طولی و عرضی به دنبال ایجاد موقعیت برای این تیم بودند که البته مهدی ترابی روی یکی از همین موقعیت‌ها نیز توانست گل برتری تیمش را به نام خود کند.


در روزی که بشار رسن به دلیل مصدومیت غایب بود، کالدرون تمایل زیادی به عملکرد موفق وینگرهای تیمش داشت و آنها به همین دلیل نقش پررنگی در بازی روز گذشته ایفا کردند و باید دید در صورت اضافه شدن این هافبک بازیساز به ترکیب سرخپوشان، چه تغییری در تاکتیک کالدرون شکل خواهد گرفت.

منبع: ورزش سه

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها