تاج: حضور زنان در ورزشگاه قطعی‌ست

رییس فدراسیون فوتبال گفت: در بازی‌های تیم‌ملی از بانوان در ورزشگاه آزادی پذیرایی خواهیم کرد.

تاج: حضور زنان در ورزشگاه قطعی‌ست

مهدی تاج اظهارکرد: برای بانوان تجربه خوبی در فوتبال و فوتسال داریم. تیم فوتسال ایران قهرمان آسیا است و فوتبال ساحلی مان نیز جزو خوب ها است.

وی با بیان این‌که برای بازی‌های تیم‌ملی نیز از بانوان در ورزشگاه آزادی پذیرایی خواهیم کرد، عنوان کرد: فوتبال بانوان را هم جدی گرفتیم، البته در آغاز راه هستیم و کارهای بسیار مثبتی در حال انجام است، ضمن این‌که لیگ پویایی هم داریم.

پیش از این محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان اعلام کرده بود که امکان حضور بانوان در بازی‌های ملی در استادیوم آزادی فراهم شده است.

رییس فدراسیون فوتبال هم‌چنین در ادامه گفت: باید یک کار جدی، محکم و پویا برای فوتبال بانوان انجام داد که خدا را شکر ارزیابی مثبتی از روند فوتبال بانوان دارم و این روند جهشی است.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مرتضی
    0

    در تمام بازی ها در تمام باشگاهها و بدون گزینش و غیر نمایشی همانند اقایون

  • علی
    0

    چقدر جالب اند ادمهایی که تکیه کلامشان خدا را شکر است اما اعتقادشان به خدا کم است . کسی که به خدا اعتقاد دارد فقط به چیزی عمل میکند که موجب رضای خدا بشود اما امثال تو و خیلی های دیگر میخواهید غرب را و دیگر مسئولین فاسد را از خودتان راضی نگهدارید . حاضرید خدا را کمی تا قسمتی کنار بگذارید اما پست و مقام و ثروت را نه . امیدی نیست اما شاید خدا هدایتتان کند که به اسلام محمدی برگردید .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها