پایان مصطفی و الننی در آرسنال

اونای امری سرمربی آرسنال از شکودران مصطفی و محمد الننی دو بازیکن تیمش خواست تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات اروپایی این تیم را ترک کنند.

پایان مصطفی و الننی در آرسنال

ونای امری، سرمربی آرسنال از دو بازیکن خود، شکودران مصطفی مدافع و محمد الننی خواسته تا پیش از بسته شدن فرصت نقل و انتقالات اروپا در روز 2 سپتامبر، آرسنال را ترک کنند. امری به این دو بازیکن گفته این تصمیم به نفع هر دوی آنها خواهد بود.

هیچ یک از این دو بازیکن در دو بازی اول آرسنال در فصل جاری به میدان فرستاده نشده و امری پیش از این به صورت علنی اعلام کرده که مصطفی می‌تواند آرسنال را ترک کند. اما امری حالا به الننی هم گفته که می‌تواند این تیم را ترک کند و این دو بازیکن بهتر است تا زمان باقی است برای خود باشگاه جدیدی پیدا کنند.

امری در این باره گفت:" بعضی بازیکنهای ما وضعیت‌شان را می‌دانند. برای مثال مصطفی و الننی موقعیت‌شان در تیم را می‌دانند. من بازیکنانی می‌خواهم که اینجا واقعا راضی و خوشحال باشند و با شوق و ذوق و اراده بالا کار کنند. مصطفی و الننی سال گذشته وقتی بازی نمی‌کردند راضی نبوده و ناراحت بودند. من پارسال و پیش از شروع فصل جدید با آنها خیلی صحبت کردم و معتقدم به نفع آنها است که آرسنال را ترک کنند و به تیم دیگری ملحق شوند که بتوانند مهره‌های اصلی آن تیم باشند و در نتیجه با رضایت و خوشحالی به دوران فوتبالی‌شان ادامه دهند".

الننی از ژانویه 2016 که از بازل سوئیس راهی امیریتس شده و شکودران مصطفی از تابستان 2016 که با ترک والنسیا به آرسنال پیوسته تا کنون چه در دوران آرسن ونگر و چه در دوران امری نتوانسته‌اند به بازیکنان اصلی آرسنال تبدیل شده و نظر مثبت هواداران را جلب کنند.

منبع: ورزش سه

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها