کالدرون: از وقت کشی حریف عصبانی بودم/ فلسفه فوتبال آرژانیتن، بازی دادن جوان‌هاست

سرمربی پرسپولیس می‌گوید در بازی‌های خانگی زدن گل اول مهم است و تیمش با تمام سختی‌ها موفق به انجام این کار شده است.

کالدرون: از وقت کشی حریف عصبانی بودم/ فلسفه فوتبال آرژانیتن، بازی دادن جوان‌هاست

گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر پارس جنوبی جم گفت: از حمایت هواداران تشکر می‌کنم. به بازیکنانم به خاطر سه امتیاز تبریک می‌گویم. اگر در بازی‌های خانگی زود گل نزنید، بازی سخت می شود ولی ما با تمام سختی ها این کار را انجام دادیم.

او درباره حضور امیر روستایی در ترکیب پرسپولیس توضیح داد: بازی های تدارکاتی زیادی داشتیم. می‌دانستم که بازیکن جوان در بازی اول سختی‌هایی را تجربه می‌کند. او در بازی‌های دوستانه عملکرد خوبی داشت. من به او خیلی اطمینان دارم و در آینده هم از او در صورت خوب بودن استفاده می‌کنم. فلسفه فوتبال آرژانتین این است که بازیکنان جوان در زمین حضور داشته باشند.

کالدرون اضافه کرد: اگر نادری در نیمه اول گل می‌زد یک بازی متفاوت داشتیم. وقتی گل نزدیم بازی سخت شد. بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردم و تغییراتی داشتیم. آن‌ها در شکل دفاعی خوب بازی کردند ولی ما در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم. از بازیکنانم راضی هستم اما بازی بهتری مد نظرم بود. تیم حریف هم می خواست کاری کند ما بازی نکنیم. فوتبال در اینجا فیزیکی است. تیم‌ها از توپ‌های بلند استفاده می‌کنند.

سرمربی پرسپولیس درباره اعتراض‌هایش در طول بازی هم بیان کرد: اعتراض من به ضربات شروع مجدد و وقت تلف کردن حریف بود. من مربی فیفا هستم و قوانین فیفا را خوب می‌شناسم. وقت مفید بازی ۱۵ دقیقه بود. نقش داور این است که کاری کند حداقل ۲۰ دقیقه بازی مفید انجام شود. من از عملکرد داور راضی بودم.

او درباره حضور همزمان ۳ بازیکن پرسپولیس با سابقه بازی در پست هافبک چپ هم گفت: من دوست دارم از بازیکنان خوب استفاده کنم. ترابی و امیری بازیکنان بزرگی هستند. امیری در سطح عالی خودش نبود. تیم حریف یارگری شدید کرده بود و بازی را بسته بودند. بازی زیبایی که می خواستیم انجام نشد.

کالدرون ادامه داد: من دوست دارم بازی قشنگ تری به نمایش بگذاریم ولی تیم حریف اجازه نمی‌داد. اگر تیمی که در خانه خودش بازی می کند زود گل نزند، بازیکنان عصبانی می‌شوند. در بازی های بعد اگر زود گل بزنیم حتما بازی متفاوتی را به نمایش می گذاریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها