لایحه تجارت ۱۳۰۰ ماده دارد/ تلاش می‌کنیم تا بررسی این لایحه در این دور از مجلس به اتمام برسد

رئیس کمیسیون حقوقی قضایی گفت: لایحه تجارت ۱۳۰۰ ماده دارد و تلاش می‌کنیم تا بررسی این لایحه در این دور از مجلس به اتمام برسد.

لایحه تجارت ۱۳۰۰ ماده دارد/ تلاش می‌کنیم تا بررسی این لایحه در این دور از مجلس به اتمام برسد

الهیار ملکشاهی رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس با اشاره به قرار گرفتن بررسی لایحه تجارت در دستور کار صحن علنی در هفته گذشته، گفت: لایحه تجارت دارای ۱۳۰۰ ماده است که ما آن را به کتابچه‌هایی با ۳۰۰ ماده تقسیم کرده و در اختیار نمایندگان قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴ ماده از این لایحه تصویب شده است، تصریح کرد: اکنون ۳۰۰ ماده در صحن مطرح شده که با اتمام بررسی، آن را به شورای نگهبان ارسال می‌کنیم و ۳۰۰ ماده دیگر را در دستور کار قرار می‌دهیم. تلاش می‌کنیم تا کار بررسی لایحه تجارت در این دور از مجلس به اتمام برسد و تعیین تکلیف شود.

ملکشاهی همچنین درباره تذکر‌ها و پیشنهادات متوالی برخی نمایندگان در زمان بررسی این لایحه در جلسه علنی هم اظهار کرد: بسیاری از این پیشنهادات نمایندگان قابل طرح در صحن علنی نیست، زیرا باید پیش از قرار گرفتن لایحه در دستور کار به صورت مکتوب چاپ می‌شد، اما گاهی نمایندگان می‌خواهند با وارد کردن فشار و دادن تذکر حرف‌های خود را در صحن مطرح کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها