آنری: می‌توانم مربی موفقی باشم

تیری آنری بعد از یک تجربه به‌شدت ناکام به عنوان سرمربی موناکو می‌گوید اطمینان دارد که می‌تواند مربی موفقی باشد.

آنری: می‌توانم مربی موفقی باشم

تیری آنری، اسطوره فرانسوی آرسنال و مربی سابق باشگاه موناکو می‌گوید با وجود تجربه به‌شدت ناکامی که در دوره هدایت موناکو داشته معتقد است می‌تواند مربی موفقی باشد و بی‌صبرانه منتظر است تا از فرصت دوم خود به عنوان مربی نهایت استفاده را ببرد.


آنری در اکتبر 2018 بعد از اخراج لئوناردو ژاردیم به عنوان سرمربی تیم سابقش موناکو منصوب شد، موناکویی که برای سقوط نکردن از لوشامپیونا می‌جنگید. اما آنری در موناکو به هیچ وجه موفق نبود و بعد از سه ماه از این تیم اخراج شد.

تیری آنری اما می‌گوید با وجود تجربه بدی که در موناکو داشته معتقد است توان این را دارد که در باشگاهی در سطح بالا مربی‌گری کند و اگر این فرصت در اختیارش گذاشته شود موفق خواهد شد.

آنری در گفتگو با روزنامه انگلیسی تلگراف گفت:" من راجع به چیزهای منفی فکر نمی‌کنم و فکرم همیشه به چیزهای مثبت است. برای همین بود که به موناکو رفتم و برای همین است که هنوز هم می‌خواهم مربی‌گری کنم".

اسطوره فرانسوی آرسنال در ادامه گفت:" اگر می‌خواهید می‌توانید فکر کنید من دیوانه‌ام ولی من عاشق فوتبالم و فکر می‌کنم می‌توانم مربی موفقی باشم. من به شکست و ناکامی فکر نمی‌کنم. ولی من از هدایت کردن دیگران لذت می‌برم و این را در خودم می‌بینم. همانطور که وقتی به عنوان بازیکن به آرسنال پیوستم یا وقتی به همراه روبرتو به تیم ملی بلژیک ملحق شدم. اینها همه سیر تکاملی من بوده".

منبع: ورزش سه

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها