فال روزانه پنج‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه پنج‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸

دوست عزیزی که ۳۱ مرداد به دنیا آمده‌ای، تولدت مبارک! شما شخصی بلندپرواز، با وقار، شاداب و پر نشاط، سخاوتمند، دارای ذهنی خلاق و بسیار مثبت اندیش هستید. شما برای انجام هر کاری روش های مخصوص به خودتان را دارید و همین باعث می شود زندگی کردن در کنار شما به تجربه ای جالب برای دیگران تبدیل شود. شما شخصی خونگرم و اجتماعی هستید و همیشه برای کمک به دیگران آماده اید، با این وجود شما لجباز و سلطه جو نیز هستید و این اصلا خوب نیست. امسال شما شاهد پیشرفت قابل ملاحظه ای در وضعیت مالی خود خواهید بود. رصت های فوق العاده ای برای سرمایه گذاری سر راهتان قرار خواهند گرفت، اما شما باید درانتخاب کردن دقتی بیش از همیشه داشته باشید و این کار را با تحقیق و مطالعه انجام دهید. با بهتر شدن وضعیت مالیتان شما سعی خواهید کرد که سطح زندگی خود را نیز بالاتر ببرید و به همین دلیل هم ممکن است نه تنها با ولخرجی هایتان فرصت پس انداز را از خودتان بگیرید، بلکه با کسری بودجه نیز مواجه شوید. شما برنامه کاری بسیار سنگینی خواهید داشت که هرچند موفقیت‌های حرفه‌ای قابل توجهی را برایتان به همراه خواهد داشت، باعث می‌شود نتوانید به اندازه کافی با شخصی که دوست دارید وقت بگذرانید. اگر به این موضوع توجه نکنید اختلافات بین شما بالا خواهند گرفت و ممکن است حتی لطمه‌های جبران ناپذیری به رابطه تان وارد شوند. آنهایی که از وضعیت حرفه ای خود راضی نیستند در نیمه ی دوم سال می توانند فرصت های خوبی را برای تغییر شغلشان به دست بیاورند. ماه های آبان، بهمن، خرداد و مرداد بهترین ماه های سال هستند.

فروردین

اگر می بینید کاری به آن روشی که شما دلتان می‌خواهد پیش نمی‌رود سعی نکنید دیگران را مجبور کنید همان راهی را که شما می‌خواهید ادامه بدهند. با اصرار به این کار تنها برای خودتان دشمن درست خواهید کرد و موانع بیشتری را سر راه خود به وجود خواهید آورد. امروز افکار و نقشه‌های دیگران به نظرتان خیلی غیر منطقی و همراه با خوش باوری می‌رسند و به همین دلیل هم نمی توانید به آنها اعتماد کنید؛ اما اگر با دقت به گفته هایشان گوش فرا دهید می بینید که آنقدر ها هم که شما فکر می کرده‌اید دور از ذهن نیستند و نبوغ زیادی در آنها نهفته است و می‌توانند زمینه ساز فرصتی غیر منتظره و موفقیت آمیز برای شما باشند.

اردیبهشت

شما امروز از نظم و حس وظیفه شناسی کافی برای کارهایی که قصد دارید انجام دهید برخوردار هستید و می توانید تا حدود زیادی موفق باشید. ذهن شما خیلی خوب کار می‌کند و وقت شناسی همیشگی‌تان نیز به کمک شما خواهد آمد تا از پس هر معمایی که سر راهتان قرار بگیرد بربیایید. امروز احساسات انسان دوستانه شما در اوج خود هستند. دوست دارید هر کاری که از دستتان بر می‌آید برای دیگران انجام دهید. می‌توانید برای انجام کارهای خیریه و ارزشمند داوطلب شوید یا به یکی از افراد فامیل که می‌دانید دستش تنگ است کمک کنید. احساس خوبی که از شرکت کردن در این کارها خواهید داشت شما را شگفت زده خواهد کرد.

خرداد

امروز تلاش برای شانه خالی کردن از کارهایی که به عهده دارید وقانع کردن دیگران به پذیرش مسئولیت‌هایی که در واقع به عهده شما هستند نتایجی که انتظار دارید را برای شما به همراه نخواهد داشت. وقت آن رسیده است که کمی به خودتان زحمت بدهید و مسئولیت کارهایی که می‌کنید را خودتان به عهده بگیرید. اگر زمانی را که به نقشه کشیدن برای فرار از کارها اختصاص می دهید برای انجام آنها صرف کنید خواهید دید که همه ی کارهایتان را خوب و به موقع انجام خواهید داد. بهتر است یاد بگیرید برای دیگران، اهداف و برنامه هایی که برای زندگی خودشان دارند احترام بیشتری قائل باشید.

تیر

امروز درست زمانی که فکر می‌کنید از همه چیز سر درآورده‌اید و برنامه ریزی درستی برای کارهایتان دارید یک مانع دیگر سر راهتان قرار خواهد گرفت. شاید واکنش ابتدایی شما خشم و ناراحتی شدیدی باشد که کنترل آن برایتان دشوار است، اما خشم و عصبانیت هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. شما نمی‌توانید همیشه همه چیز را تحت کنترل داشته باشید و گاهی برخی چیزها را نمی‌توان پیش بینی کرد. برای آنچه قابل کنترل است برنامه ریزی کنید و بقیه کارها را به دست خدا بسپارید. در پایان روز یک غافلگیری خوشایند تمام اتفاقات ناخوشایندی که در طول روز برایتان پیش آمده اند را از ذهنتان پاک خواهد کرد.

مرداد

امروز فکرتان درگیر کارهایی است که باید انجام بدهید تا موقعیت کاری خود را بهبود ببخشید. شما خواسته های خود را اعلام کرده اید، ولی به نظر می رسد که هیچ کس به این موضوع اهمیتی نمی دهد. شاید به سراغ افراد درستی نرفته اید. در هر صورت این بهانه خیلی خوبی می تواند باشد تا به خواسته همیشگیتان فکر کرده و کاری کنید که خودتان رئیس خود باشید. شما خلاقیت و ایده‌های تجاری خوبی دارید، سعی کنید این دو را با هم ترکیب کنید تا به نتایج خوبی برسید. البته نباید تمام روزتان را با فکر کردن به این چیزها بگذرانید. حتما وقتی را هم برای تفریح و خوشگذرانی بگذارید تا فشار و استرسی که در طول هفته به شما وارد شده است را تخلیه کنید.

شهریور

امروز کارها و مسئولیت‌های زیادی به عهده‌تان هستند که باعث شده اند فکر کنید هیچ وقتی برای رسیدن به کارهایی که خودتان دوست دارید برایتان باقی نخواهد ماند و این موضوع شما را ناراحت کرده است. شما از آن آدم هایی نیستید که عاشق کار کردن هستند و وقت گذراندن با دوستانتان را به کارهای دیگر ترجیح می دهید. اگر صبح زود بیدار شوید می توانید کارهایتان را زودتر تمام کرده و باقی ساعات روز را با دوستان خود و همان طوری که دلتان می خواهد بگذرانید. مسائل احساسی ذهن شما را بیش از هر چیز دیگری به خود مشغول خواهند کرد، خیلی آنها را تجزیه و تحلیل نکنید، وگرنه همه چیز را پیچیده تر خواهید کرد.

مهر

آنقدر فکرهای مختلفی در سرتان هستند و ذهنتان درگیر است که نمی‌توانید روی هیچ یک از آنها تمرکز کنید. هر بار که می‌خواهید حرفی بزنید حواستان پرت شده و چیزی را می‌گویید که نمی‌خواسته‌اید به زبان بیاورید. سعی کنید در خانه تنها نمانید و بیش از این خودتان را با این افکار بیهوده آزار ندهید. حواستان را پرت کنید و به کارهایی مشغول شوید که باعث خوشحالی و آرامشتان می شوند. این اواخر خیلی مشغول کار بوده اید. کمی هم زندگی کنید! این نشانه بی‌مسئولیتی شما نخواهد بود. شما هم انسان هستید و به استراحت نیاز دارید. اگر می‌توانید به مسافرت بروید و در این سفر عزیزانتان را نیز با خود همراه کنید.

آبان

کارها و مسئولیت هایی که در خانه دارید امروز بسیار زیاد شده اند و احساس می کنید وقت کافی برای رسیدن به همه این کارها را نخواهید داشت. چرا خودتان را اذیت می کنید؟ مجبور نیستید همه کارها را حتما همین امروز تمام کنید، کارهایی که اولویت و ضرورت بیشتری دارند را انجام دهید و بقیه کارها را برای روز دیگری بگذارید. شاید برخی مسائل حل نشده در خانه و خانواده شما وجود داشته باشند که شما و خواهر و برادرهایتان باید آنها را حل کنید. امروز روز خوبی است برای رسیدگی به این مسائل است. شاید برخی واکنش‌های احساسی و یا تند نسبت به این موضوع مشاهده کنید، ولی در نهایت نتایج خوبی به دست خواهید آورد.

آذر

امروز درست از آن روزهایی است که شما دوست دارید- پر از انرژی و فعالیت، درست مثل خودتان! فرصتتان برای انجام کاری که برای آن زمان خاصی تعیین شده بوده دارد به پایان می رسد. کارهای بسیاری برای انجام دادن و زمانی اندک پیش رو دارید. با این حال الان از آن وقت هایی است که بیشترین بازدهی ممکن را دارید. فقط یادتان باشد که غذا خوردن و نوشیدن آب را فراموش نکنید. حتی سوپر قهرمان ها هم برای موفقیت در عملیات خود به سوخت نیاز دارند. اگر در رابطه عاطفیتان مشکلاتی وجود دارند انتظار نداشته باشید که معجزه رخ داده و همه چیز یک شبه روبراه شود، ولی نسبت به حل این مشکلات نیز بی تفاوت نباشیدو برای آنها به اندازه کافی وقت بگذارید.

دی

درست است که آخر هفته بالاخره فرا رسیده و دلتان می خواهد بعد از یک هفته شلوغ و پردردسر تمام روز را استراحت کنید و هیچ کاری انجام ندهید؛ اما چند کار خرده ریز باقی مانده که هنوز انجام نداده اید و پیش از این که بتوانید به خودتان و کارهایی که دلتان می خواهد بپردازید باید این کارها را به اتمام برسانید. با این حال اگر دیدید که به هیچ عنوان از پس انجام آنها بر نمی آیید به خودتان بیش از حد فشار نیاورید و کاری نکنید که نتوانید از آخر هفته تان هیچ لذتی ببرید. شاید بتوانید اوایل هفته آینده در میان کارهای دیگرتان وقتی را هم برای این کارهای خرده ریز کنار بگذارید و بی آن که از وقت استراحتتان زده باشید وظایفتان را هم به انجام برسانید.

بهمن

امروز شما احساس می‌کنید به خاطر احساس وظیفه‌ای که نسبت به خانواده و عزیزان خود دارید مجبور به انجام کاری هستید که علاقه ی چندانی به آن ندارید. حالا که قبول کرده اید چنین کاری را انجام بدهید به شخصی کمک کنید که واقعا به کمک و حمایت شما نیاز دارد و می توانید در مسیر زندگی او تأثیر قابل توجهی داشته باشید. بعد از این همه کاری که در هفته گذشته کرده اید شایستگی یک زنگ تفریح خوب را خواهید داشت. شب را با دوستانتان بگذرانید، البته اگر متاهل هستید این یعنی باید وقتتان را با دوستان خانوادگی خود بگذرانید تا عشقتان نیز با شما همراه باشد، امروز حتما باید برای خانواده تان وقت بگذارید.

اسفند

امروز ذهن شما خیلی باز شده است و به خوبی کار می‌کند، اما عملی کردن افکار و ایده‌هایتان به این سادگی نخواهد بود. نیرویی مرموز از درون شما را محدود می کند و محافظه کاری باعث می شود نتوانید آنچه در سرتان می گذرد را عملی کنید. شاید بهتر باشد امروز را با انجام کارهایی بگذرانید که خیالتان از بابت آنها راحت است و خطری برایتان ندارند. این که با دیگران در مورد عقاید و نظراتتان به بحث و گفتگو بپردازید خیلی هم خوب است و باعث گسترش افق‌های دیدتان می‌شود، با این حال باید بدانید که با چه افرادی و در مورد چه چیزهایی به بحث بپردازید. پرداختن به بعضی موضوعات می‌تواند اثراتی منفی روی نگرشی که دیگران نسبت به شما دارند داشته باشد.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها