تحرک لازم برای کاهش قیمت مسکن در دولت وجود ندارد/ به زودی گزارش آسیب‌شناسی وضعیت مسکن را ارائه می‌کنیم

رئیس کمیسیون عمران گفت: به زودی گزارشی درباره آسیب‌شناسی وضعیت مسکن به صحن علنی مجلس ارائه خواهیم کرد.

تحرک لازم برای کاهش قیمت مسکن در دولت وجود ندارد/ به زودی گزارش آسیب‌شناسی وضعیت مسکن را ارائه می‌کنیم

محمدرضا رضایی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران در گفت‌وگو با ، با اشاره به بررسی موضوع قیمت مسکن در این کمیسیون گفت: ما جلساتی را با اسلامی وزیر راه و شهرسازی در این مورد برگزار کرده‌ایم و نشست‌های دیگری هم انجام خواهد شد، اما هنوز تحرک لازم در زمینه کاهش قیمت مسکن صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه طی یکسال گذشته شاهد افزایش قیمت مسکن در کشور بودیم و متاسفانه تاکنون هیچ کاهشی هم نداشته است، افزود: آن زمان اعلام کردند که با توجه به افزایش قیمت ارز و بحث روانی جامعه، این افزایش قیمت مسکن طبیعی است، اما با وجود کاهش و تثبیت قیمت ارز در حال حاضر ما هیچ آثاری از کاهش قیمت مسکن نداشتیم.

نماینده مردم جهرم در مجلس اظهار کرد: به صورت کلان ما باید به سمت تولید مسکن پیش برویم، ولی نمی‌توان این موضوع را هنوز در دولت پررنگ دید و باید در این حوزه تحرک لازم و جدی انجام شود.

رضایی‌کوچی با اشاره به مشکل بسیاری از مستاجران در تامین ودیعه مسکن هم بیان کرد: قرار شد، برای کمک به تامین ودیعه مسکن اقشار آسیب‌پذیر تسهیلات ارزان قیمتی را مانند تسهیلات ارائه شده به سازندگان مسکن، پرداخت شود که هنوز اقدامی را در این مورد از سوی دولت شاهد نبوده‌ایم.

رئیس کمیسیون عمران تاکید کرد: به زودی گزارشی درباره آسیب‌شناسی وضعیت مسکن به صحن علنی مجلس ارائه خواهیم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • شهروند
    0

    امان از دوچیز... ریش و عمامه...با این د چیز مملکت کارش تمامه...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها