قاتل 4 شهروند ملایری دستگیر شد

فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری قاتل چهار شهروند ملایری با هویت جعلی در فرودگاه بین‌المللی مشهد خبر داد و گفت: متهم زنی 37 ساله است.

قاتل 4 شهروند ملایری دستگیر شد

به گزارش مشهد فوری سرهنگ محمدباقر سلگی گفت: پس از تشکیل این پرونده در پلیس آگاهی شهرستان ملایر، تیمی بررسی موضوع را برعهده گرفت و عوامل انتظامی با رصد اطلاعاتی، محل اختفای متهم را در مشهد شناسایی کردند.
وی افزود: این زن پس از قتل همسر، زن برادر باردارش و دوستش در ملایر از محل متواری و به مشهد فرار کرد. در این زمینه احتمال جابجایی متهم تحت تعقیب از طریق فرودگاه قابل پیش‌بینی بود اما بررسی‌ها نشان از آن داشت که بلیت پرواز به نام متهم در سیستم فرودگاه ثبت نشده است. فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اینکه وی با هویت و اسناد جعلی بلیت تهیه کرده بود عنوان کرد: متهم پیش از سوار شدن بر هواپیما و نیز استفاده از قرص سیانور توسط پلیس دستگیر شد. وی با اشاره به اینکه متهم اعتراف کرده که با تهیه قرص سیانور 4 نفر را به قتل رسانده است تصریح کرد: مشکل فساد اخلاقی متهم، شایعه است.
سرهنگ سلگی با اشاره به انگیزه متهم برای قتل، خاطرنشان کرد: وی در بازجویی‌ها مدعی شده چون 4 نفر مقتول در زمان بیماری پسر یک ساله‌ام در انتقال آن به بیمارستان و روند درمانش کوتاهی کردند، از نظر من این افراد عاملان اصلی مرگ پسرم محسوب می‌شدند بنابراین تصمیم به قتل آنها گرفتم.

منبع: کیهان

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها