رکوردهای جدید مارسیال در منچستریونایتد

آنتونی مارسیال شروعی خوب در فصل جدید داشته و توانست تعداد گل هایش برای این باشگاه را به 50 برساند.

رکوردهای جدید مارسیال در منچستریونایتد

آنتونی مارسیال سال 2015 بود که با قراردادی به ارزش 80 میلیون یورو از موناکو به منچستریونایتد پیوست. او در واپسین روزهای نقل و انتقالات بود که به این باشگاه ملحق شد. در حالی که اخبار و شایعات جدایی او در یک سال گذشته به یک عادت تبدیل شده بود، پس از برکناری مورینیو، همه چیز به یکباره متفاوت شد و مارسیال به تمدید قرارداد با منچستر رضایت داد. او بهمن ماه گذشته قراردادش را تا سال 2024 تمدید کرد.

ستاره فرانسوی فصل جدید را بسیار خوب شروع کرده و در دو بازی اخیر توانسته دو بار گلزنی کند تا شمار گلهایش را برای این تیم به عدد 50 برساند. مارسیال توانسته است در 176 بازی، این تعداد گل را برای یونایتد به ثمر برساند. این در حالی است که کریستیانو رونالدو در 190 بازی توانسته بود 50 گل را برای یونایتد به ثمر برساند.

با رفتن روملو لوکاکو از یونایتد، اکنون مارسیال وظیفه گلزنی بیش‌تری در این فصل دارد و در کنار مارکوس راشفورد بار گلزنی تیمش را به دوش می‌کشد.

همچنین او با گلزنی برابر وولورهمپتون به اولین بازیکنی تبدیل شد که بعد از رفتن سر الکس فرگوسن توانسته در یونایتد 50 گل به ثمر رساند.

رونالدو برنده پنج توپ طلا قبل از پیوستن به رئال مادرید، توانسته بود 118گل در 292 بازی به ثمر برساند ولی در رئال مادرید بود که او رکورد گلزنی خود را به طرز قابل توجهی افزایش داد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها