خرمگاه : سایپا جوان وخطرناک است/درس بزرگی از آسیا گرفتیم

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تیم سایپا جوان است و می‌تواند برای هر تیمی خطرناک باشد این نکته را به بازیکنان گوشزد کرده‌ایم.

خرمگاه : سایپا جوان وخطرناک است/درس بزرگی از آسیا گرفتیم

محمد خرمگاه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا در هفته نخست لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همیشه اولین بازی جزو سخت ترین بازی ها بوده است.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: شناخت کافی از تیم سایپا داریم با بازی هایی که در جام شهدا انجام دادند تیم سایپا جوان است و می‌تواند برای هر تیمی خطرناک باشد این نکته را به بازیکنان گوشزد کرده‌ایم.

خرمگاه تصریح کرد: تجربه خوبی را در آسیا را کسب کردیم و امیدواریم بتوانیم اولین قدم را خیلی خوب برداریم و شروع خوبی در لیگ داشته باشیم.

مربی ذوب‌آهن گفت: درس بزرگی از آسیا گرفتیم، باید دید ما متفاوت باشد این درس را گرفتیم که اگر خوب فکر نکنیم نمی‌توانیم خوب عمل کنیم؛ بچه‌ها در این یک هفته که فرصت داشتیم از نظر روانی با آن‌ها کار کردیم و بازیکنان به این موضوع فکر کرده‌اند با اینکه خیلی خوب کاشتیم اما برداشت خوبی نداشتیم.

وی ادامه داد: در بازی آخر آسیایی شرایط ما می‌توانست خیلی بهتر باشد اما متاسفانه نتوانستیم شرایطی که باید را داشته باشیم، این اتفاق را فراموش کردیم و امیدوار هستیم در آینده بتوانیم راه جدیدمان را به خوبی ادامه دهیم؛ 10 روز از بازیکنان کار می‌کنیم این موضوع که ذوب‌آهن نیم‌فصل خوبی نداشته است اگر بتوانیم یک نیم‌فصل خوب داشته باشیم، امیدوار هستیم در ادامه نیز نتایج خوبی بگیریم.

خرمگاه در خصوص بازی آسیایی عنوان داشت: اعتقاد داریم باید درست کار می‌کردیم تا بتوانند نتیجه خوبی بگیریم، متاسفانه مجبور بودیم از بازیکنان سرباز استفاده کنیم با وجود این‌که دیر به تیم آمده بودند اما به تجربه آن‌ها نیاز داشتیم، چیزی که به نظر ما درست بود و انجام دادیم تا بهترین نتیجه را بگیریم اما برخی شرایط دست به دست هم داد تا نتوانیم بازیکنان سرباز را زودتر داشته باشیم.

مربی ذوب‌آهن تصریح کرد: بازیکنان خارجی نیز دیر به ما اضافه شدند با وجود این‌که مهاجم آماده نبود اما انتظار ما را برای بازی با اتحاد برآورده کرد، الان سه بازیکن سرباز را در اختیار نداریم که لطمه بزرگی به ما می‌زند مشکلاتی که برای تیم ما وجود آمد اما امیدوار هستیم در هفته دوم بتوانیم از بازیکنان سرباز استفاده کنیم، بازیکنان سرباز در تمرینات حضور خواهند داشت.

وی در ادامه با اشاره به تفکر اشتباه بازیکنان گفت: تفکرات بازیکنان ما حرفه‌ای نبود و باید خیلی زیاد روی آن کار کنیم، بازیکنان خارجی الاتحاد تاثیرات زیادی روی بازی گذاشتند با وجود این‌که بازیکنان ما کاملا از این موضوع آگاه بودند اول ما نتوانستیم بازیکنان را کاملا توجه کنیم و بعد از آن بچه‌ها یک روز بد داشتند.

خرمگاه بیان داشت: هر ۱۰ سال یک‌بار اتفاق می‌افتد که بازیکنان‌روز خوبشان نباشد، امیدوار هستم این اتفاقات تکرار نشود و بتوانیم همه بازیکنان را در شرایط خوب داشته باشیم تا گام‌های خوبی را در فصل جدید برداریم.

مربی ذوب‌آهن در خصوص گلر این تیم گفت: محمدباقر صادقی چند سال از بازی کردن دور بوده است، کاری را انجام دادیم که بهترین شرایط برای ما هم باشد، صادقی در نیمه اول بسیار خوب کار کرد اما متاسفانه شرایط بدی برای وی ایجاد شد، محمدباقر صادقی شرایط خوبی را برای ما رقم خواهد زد؛ از این دروازه‌بان استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به مصدومیت خلعتبری عنوان داشت: خلعتبری دو ماه آینده برای بازی‌ها می‌رسد اکنون نیز در حال تمرین با تیم است این بازیکن نیاز داریم زیرا می‌تواند کمک زیادی از نظر فنی و تجربی و روحی روانی به تیم ما انجام دهد.

خرمگاه در پایان در خصوص هدف‌گذازس ذوب‌آهن گفت: هدف‌گذاری ما هفته به هفته است، می‌خواهیم در هفته نتیجه خوبی را بگیریم، به دنبال رویا پردازی نیستیم هر هفته قدم برمی داریم تا در آخر بهترین نتیجه را کسب کنیم.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها