پگاه آهنگرانی و نرگس آبیار در میان داوران جشنواره فیلم موج

دبیر سومین جشنواره فیلم کوتاه موج کیش، بهنام بهزادی، هومن بهمنش، نرگس آبیار، آرین وزیر دفتری و پگاه آهنگرانی را به عنوان اعضای هیات داوران جشنواره فیلم موج کیش معرفی کرد.

پگاه آهنگرانی و نرگس آبیار در میان داوران جشنواره فیلم موج

با حکم ابراهیم حصاری دبیر جشنواره فیلم کوتاه موج کیش اعضای هیات داوران این رویداد هنر حکم گرفتند. این دوره از جشنواره از تاریخ ۵ تا ۷ شهریورماه ۱۳۹۸ در جزیره‌ کیش برگزار می‌شود.

بهنام بهزادی، از کارگردانان موفق ایرانی در سطح بین‌المللی است که آثارش جوایز متعددی را از جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی به دست آورده‌اند. آخرین فیلم بلند او وارونگی در بخش رسمی جشنواره کن حضور داشت.

هومن بهمنش، در سمت مدیر فیلمبرداری جوایزی مختلفی از جشنواره‌های بین‌المللی و جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است. از آخرین آثار او فیلم های سرخپوست و متری شیش و نیم در حال نمایش است.

نرگس آبیار، نویسنده، کارگردان و فیلمنامه‌نویس که تا کنون چهار فیلم سینمایی را کارگردانی کرده و جوایز مختلفی از جشنواره‌های بین‌المللی و فیلم فجر دریافت کرده‌است. آخرین اثر سینمایی وی به نام شبی که ماه کامل شد در حال نمایش است.

آرین وزیر دفتری، نویسنده و کارگردان فیلم های کوتاه مثل بچه آدم و هنوز نه است که با فیلم مثل بچه آدم در بخش سینه ‌فونداسیون هفتاد و یکمین جشنواره فیلم کن حضور داشته است.

پگاه آهنگرانی، هنرپیشه و مستندساز در فیلم‌هایی نظیر دختری با کفش های کتانی، آقا یوسف، صداها، خواب زمستانی، سه زن و طبقه سوم به ایفای نقش پرداخته‌ و مستندهایی چون سیب، تماشاخانه، محاکات غزاله علیزاده و ده‌نمکی‌ها را نیز کارگردانی کرده‌است.

منبع: ایرنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها