خیران 10میلیارد ریال به ایتام کمک کردند

معاون توسعه مشاركت‌هاي مردمي كميته امداد استان تهران با اشاره به اينكه سال گذشته حاميان در قالب «طرح طاها» بيش از 10 ميليارد ريال به ايتام تحت تكفل خود كمك كرده‌اند،گفت: اين طرح به منظور تأمين آتيه ايتام تحت حمايت كميته امداد استان تهران اجرا مي‌شود كه حاميان ماهيانه مبلغي را به حساب يكي از شركت‌هاي بيمه‌اي طرف قرار داد واريز مي‌كنند تا ايتام پس از رسيدن به سن قانوني بتوانند از مزاياي آن بهره‌مند شوند.

خیران 10میلیارد ریال به ایتام کمک کردند

به گزارش خبرفوری ، محمدهادي سيفبا بيان اينكه حاميان در قالب «طرح طاها» به حدود چهار هزار نفر از ايتام تحت حمايت كميته امداد مساعدت مي‌كنند، عنوان كرد: حاميان در قالب اين طرح سال گذشته بيش از 10 ميليارد ريال به ايتام تحت تكفل خود كمك كرده‌اند.

سيف با بيان اينكه كميته امداد بر اساس آينده نگري «طرح طاها» را اجرا مي‌كند، تصريح كرد: حاميان طرح هاي اكرام ايتام و محسنين مي‌توانند در كنار مساعدت به ايتام و فرزندان خانواده‌هاي تحت حمايت با مشاركت در «طرح طاها» بيش از پيش به آتيه كودكان نيازمند كمك كنند.

معاون توسعه مشاركت‌هاي مردمي كميته امداد استان تهران با اشاره به اينكه اين طرح براي تمامي ايتام تحت حمايت برگزار مي‌شود، گفت: توسعه و ترويج اين طرح مي‌تواند آينده درخشاني را براي ايتام رقم زده و موجب شود تا آنان براي ادامه تحصيل در مقاطع عالي، ايجاد اشتغال و ازدواج با مشكلات بسيار كمتري رو به رو باشند.

وي ضمن قدرداني از حاميان كه همواره با مساعدت‌هاي معنوي، عاطفي، نقدي و غيرنقدي خود ياريگر اين نهاد در دستگيري از ايتام و فرزندان خانواده‌هاي تحت حمايت هستند، اظهار كرد: چنين اقداماتي هم بستگي اجتماعي را ارتقاء داده و موجب مي‌شود تا ايتام و كودكان نيازمند بتوانند از آينده‌اي روشن بهره‌مند شوند.

منبع: خبرفوری

34

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها