لباس جدید تیم فوتبال شهر خودروی خراسان رونمایی شد

شامگاه دوشنبه از لباس جدید تیم فوتبال باشگاه شهر خودروی خراسان برای حضور در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال طی مراسمی رسمی رونمایی شد.

لباس جدید تیم فوتبال شهر خودروی خراسان رونمایی شد

به گزارش مشهد فوری ،سرمربی تیم فوتبال پدیده شهرخودرو در این مراسم گفت: نتایج موفقیت‌آمیز فصل قبل ثمره اتحاد و همبستگی بین مسئولان، هواداران، کادرفنی و بازیکنان بود.

یحیی گل محمدی افزود: بسیار خرسندیم که با تلاش همگان برای نخستین بار موفق شدیم به مرحله پلی‌آف جام باشگاه های آسیا صعود کنیم.

وی با بیان اینکه انتظار دارم این همدلی و حمایت در فصل جدید نیز تداوم داشته باشد گفت: انتظار کمک مالی از هیچ کس نداریم و تنها نیازمند حمایت های معنوی و امکانات هستیم.

مالک باشگاه شهر خودرو نیز در این مراسم گفت: اتفاقات خوبی در مشهد رقم خورد و امیدواریم تداوم هم داشته باشد که از جمله آنها می توان به برگزاری بی‌نظیر قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر نوزدهم در این شهر اشاره کرد.

فرهاد حمیداوی به نقش بازیکنان با تعصب تیم در کسب افتخارات فصل قبل اشاره و بیان کرد: از هر خراسانی و مشهدی و تمامی مسئولان استانی و شهری تقاضا داریم نماینده کشورمان را به بهترین شکل ممکن در مسابقات آسیایی و لیگ‌برتر حمایت کنند.

رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی هم در این مراسم هواداران هر تیم باشگاهی را سرمایه اصلی آن تیم اعلام کرد و گفت: سال گذشته همگرایی و همدلی فراگیری بین تمامی اجزای تاثیرگذار در موفقیت تیم فوتبال شهرخودرو شکل گرفت که مهمترین جزء آن، هواداران و کادرفنی و بازیکنان تیم بودند.

احسان اصولی افزود: تیم شهرخودرو فوتبال مشهد را به جایگاه واقعی و شایسته خود رساند و طی روزهای اخیر تدابیر بسیار خوب و گام های تاثیرگذاری جهت تامین الزامات مدنظر سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در ورزشگاه امام‌رضا (ع) پیش‌بینی شده تا ایده‌آل های لازم حاصل شود.

تیم فوتبال شهر خودرو خراسان فصل قبل با کسب جایگاه چهارم لیگ برتر فوتبال علاوه بر برآورده کردن انتظار هواداران توانست جایگاه فوتبال باشگاهی استان را در سطح ملی تثبیت و برای نخستین بار به مرحله پلی آف جام باشگاه های آسیا نیز صعود کند.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها