آرسنال و مذاکره برای تمدید قرارداد امری

جاش کرونکه، عضو هیات مدیره باشگاه آرسنال می‌گوید احتمال جدایی بعضی مهره‌های این تیم وجود دارد ولی مذاکره برای تمدید قرارداد امری و بازیکنان از برنامه‌های این باشگاه است.

آرسنال و مذاکره برای تمدید قرارداد امری

جاش کرونکه، عضو هیات مدیره باشگاه آرسنال می‌گوید ممکن است در تابستان جاری چند مهره دیگر این تیم را ترک کنند ولی باشگاه در عین حال در حال برنامه‌ریزی برای مذاکره با بازیکنان کلیدی خود و سرمربی‌اش اونای امری است تا قرارداد آنها با باشگاه را تمدید کند.

آرسنال امسال تابستان فرصت نقل و انتقالاتی شلوغی را پشت سر گذاشت و با ورود چند بازیکن مهم به تیم، تعدادی از بازیکنان سابق به صورت قرضی یا دائمی آرسنال را ترک کردند. عضو هیات مدیره باشگاه می‌گوید ممکن است تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در دیگر کشورها، چند بازیکن دیگر از باشگاه جدا شوند ولی آرسنالی‌ها به شدت به دنبال تمدید قرارداد اونای امری و بازیکنان کلیدی‌شان هستند.

عضو هیات مدیره آرسنال در این باره گفت:" این در حوزه مسئولیت امور فوتبال باشگاه است ولی من این را می‌دانم که چند نفر که ممکن است امسال خیلی بازی به آنها نرسد از تیم به صورت قرضی یا دائمی جدا بشوند. می‌دانم در این باره صحبتهایی در جریان است. ولی توضیح بیشتر در این باره را به امور فوتبال باشگاه می‌سپارم".

جاش کرونکه درباره اونای امری گفت:" به نظر من او کارش را عالی انجام می‌دهد. واقعا عالی. بدست گرفتن سکان هدایت تیم بعد از یک مربی افسانه‌ای مثل آرسن ونگر کار ساده‌ای نیست. او به نظر من به خوبی از پس این کار بسیار دشوار برآمده. او دقیقا همان کسی است که آرسنال به او نیاز دارد".

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها