زمان وحشت از آینده چلسی با لمپارد نرسیده

چلسی با هدایت فرانک لمپارد نتوانسته شروعی مورد انتظار برای هوادارانش رقم بزند.

زمان وحشت از آینده چلسی با لمپارد نرسیده

چلسی فصل را با شکست 4-0 از منچستریونایتد در اولدترافورد شروع کرد. شکستی که کمتر کسی انتظارش را داشت و انتقادات زیادی را متوجه لمپارد کرد. چلسی سپس در سوپرکاپ اروپا علی رغم بازی خوبی که برابر لیورپول به نمایش گذاشت، پس از تساوی 2-2 در وقت های قانونی و اضافی، در ضیافت پنالتی ها شکست خورد.

روز گذشته نیز آبی ها در استمفورد بریج برابر لستر 1-1 متوقف شدند؛ در حالی که ابتدا با یک گل پیش افتاده بودند. خیلی زود تردیدها در مورد آینده چلسی با لمپارد شروع شده ولی اشلی کول ستاره سابق چلسی که روز گذشته اعلام بازنشستگی کرد، عقیده ای دیگر دارد.

کول به اسکای اسپورتس گفت:« چلسی برابر لستر شروعی خوبی داشت. آنها از دقیقه یک حریف را پرس کردند و با دوندگی در همه نقاط زمین، به دنبال گلزنی بودند. چلسی به گل اول هم رسید ولی سپس افت کرد و کمی ناامیدکننده ظاهر شد. وقتی شما با یک گل پیش می افتید، باید به دنبال زدن گل های بعدی و تمام کردن کار حریف باشید. چلسی شانس های خوبی هم داشت که از دست داد و این یک نگرانی مهم برای لمپارد خواهد بود. این سوال مطرح می شود که آیا چلسی آنقدر تیم خوبی است که بتواند با حفظ اندوخته اندکش، برنده بازی شود؟»

کول ادامه داد:« چلسی بازیکنان بزرگی دارد و همه انتظار دارند سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرد یا حداقل پنجم و ششم شود؛ اما لیگ برتر تغییر کرده و هر مربی از جمله لمپارد، نیاز به زمان دارد. بازیکنان هم به زمان برای وفق دادن خود با ایده های مربی جدید نیاز دارند و بنابراین هنوز زمان وحشت از آینده تیم با لمپارد نرسیده است.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها