فروش موفقیت‌آمیز بنز در چین

میزان فروش مرسدس بنز در بازار چین از بزرگترین رقبای خود همچون آئودی و بی. ام. و بیشتر گزارش و اعلام شده به گونه‌ای که یک رشد ۱۳ درصدی را در ژوئیه ۲۰۱۹ میلادی تجربه کرده است.

فروش موفقیت‌آمیز بنز در چین

دایملر آلمان، شرکت مادر مرسدس بنز، که بدون شک یکی از بزرگترین خودروسازان در جهان به شمار می‌رود، سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده است.

بر اساس گزارشی که در وب سایت europe.autonews آمده است، مرسدس بنز در ژوئیه سال جاری میلادی توانسته است یک رشد و افزایش ۱۳ درصدی را در میزان فروش خود در بازار چین تجربه کند و از سایر رقبای قدرتمند خود همچون آئودی و بی. ام. و سبقت بگیرد.

ماه گذشته، مرسدس بنز ۵۹ هزار و ۴۳۵ دستگاه خودرو در بازار چین عرضه کرد که میزان فروش و عرضه خودروهای برند دایملر را در این کشور به ۴۰۴ هزار و ۹۲ دستگاه می‌رساند.

این در حالیست که فروش و عرضه خودروهای برند بی. ام. و در ژوئیه ۲۰۱۹ با ۱۶ درصد رشد و افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته، به ۵۱ هزار و ۳۷۷ دستگاه رسیده بوده است.

گروه صنعتی فولکس‌واگن که هنوز فروش آئودی را اعلام و منتشر نکرده است، همچنان سعی دارد عنوان بزرگترین و لوکس‌ترین برند خودروی چین در ۲۰۱۸ را حفظ کرده و به خود اختصاص دهد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی جوینت ونچر فاو - فولکس‌واگن، آمار فروش خودروهای آئودی ساخته شده در چین با ۱.۶ درصد افزایش به ۵۶ هزار و ۲۳۳ دستگاه در ماه گذشته رسیده است این در حالیست که میزان فروش شرکت آئودی در ژوئیه ۲۰۱۹ با ۲۷ درصد رشد مواجه بوده و توانسته است ۳۶۸ هزار و ۹۴ دستگاه را به فروش برساند.

علاوه بر این سه برند آلمانی، شرکت‌ها و برندهای خارجی دیگری همچون کادیلاک، ولوو و لکسوس نیز در بازار چین آمار فروش رو به رشد و موفقیت‌آمیزی را برای خود به ثبت رسانده‌اند.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها