کشف جسد متعفن یک کارتن خواب در درگز

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: جسد متعفن یک کارتن خواب با گذشت ۲۲ روز از مرگ وی نزدیک بیمارستان امام خمینی (ره) درگز کشف شد.

کشف جسد متعفن یک کارتن خواب در درگز

به گزارش مشهد فوری ، حمید رضا رحیمی افزود: فرد متوفی که مرد حدود ۵۵ ساله است به عنوان یک بیمار مجهول الهویه با اختلال هوشیاری پنجم مرداد ماه توسط مامورین اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام خمینی (ره) درگز منتقل شده بود.

وی اظهار داشت: تمام آزمایش های لازم بر روی این بیمار انجام و اختلال هوشیاری وی نیز درمان شده و با اسرار و رضایت شخصی خود بیمار پس از صورتجلسه توسط پلیس بیمارستان ساعت ۲۳ همان روز از بیمارستان مرخص شد.

وی گفت: با توجه به اینکه بیمار مجهول الهویه بوده و پولی همراه نداشت هزینه بیمارستان توسط بخش مددکاری پرداخت شده و موضوع بیرون کردن بیمار از بیمارستان به دلیل بی پولی منتفی است.

رحیمی افزود: جسد این فرد که بر اساس اظهارات خانواده وی فردی معتاد و کارتن خواب بوده، صبح دیروز پس از ۲۲ روز مفقودی و بی خبری خانواده وی در کانالی به عمق حدود ۳۰ سانتیمتر در اطراف بیمارستان امام خمینی (ره) درگز کشف شد.

وی با تاکید بر اینکه فوت این شخص ارتباطی با بیمارستان و اقدامات درمانی انجام شده برای وی ندارد اظهار داشت: کانال کم عمقی که جسد در آن کشف شده برای عملیات کابل گذاری و انتقال کابل برق به بیمارستان حفر شده بود.

وی گفت: پیکر متعفن و فاسد شده متوفی عصر دیروز به خانواده اش تحویل و دفن شد لذا جسد کالبد شکافی نشده و دلیل فوت نیز مشخص نگردیده است.

مرکز شهرستان ۷۵ هزار نفری درگز در ۲۵۰ کیلومتری شمال مشهد قرار دارد.

منبع: ایرنا

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها