روابط عمومی شرکت ساماندهی شهرداری:

کارگر خاطی خودش از کشتار سگ‌ها فیلم گرفته و به حامیان فروخته است / همه جای دنیا سگ‌های بیمار را با اسلحه می‌کشند ما با تزریق دارو

در روزهای آخر فیلمی از سگ کشی شهرداری تهران در فضای مجازی پخش شد که این فیلم زمینه اعتراض شهروندان در مقابل شهرداری تهران را فراهم کرد.

کارگر خاطی خودش از کشتار سگ‌ها فیلم گرفته و به حامیان فروخته است / همه جای دنیا سگ‌های بیمار را با اسلحه می‌کشند ما با تزریق دارو

روابط عمومی شرکت ساماندهی با بیان اینکه این فیلم ها تعمدی در دو سال گذشته تهیه شده است، از برخورد با مسئولین مجموعه خبر داد.

یکی از مسئولان روابط عمومی شرکت ساماندهی با تاکید بر اینکه از ناراحت شدن روحیه مردم با مشاهده این فیلم به شدت متاثر شدیم، چنین توضیح داد: طبق قانون، سگ‌ها را عقیم سازی، بیماری‌زدایی و انگل زدایی کرده و در محیط طبیعی رها سازی می شوند اما برخی از این سگ ها بیماری خاصی دارند و امکان رها سازیشان وجود ندارد. در تمام دنیا برخی از این سگ ها، مرگ با ترحم دارند. در گذشته همه شهرداری ها با گلوله و مجوز نیروی انتظامی این سگ ها را حذف می کردند. در حال حاضر وزیر کشور دستورالعمل صادر کرده است که نباید با گلوله این سگ ها را حذف کنید. با تزریق دارو سگ ها را می کشند که مرگ با ترحم گفته می شوند.

وی افزود: سگی که بیمار است و امکان بهبودش نیست و بیماری های حیوان و انسان به صورت مشترک دارد باید حتما حذف شود در تمام دنیا این اتفاق رخ می دهد. در گذشته این اتفاق با اسلحه بوده و در حال حاضر با دارو و کم درد صورت می گیرد.

کارگر خاطی خودش این فیلم را به حامیان حیوانات فروخت

روابط عمومی شرکت ساماندهی با اشاره به فیلم منتشرشده از سگ کشی شهرداری تهران گفت: این فیلم را کارگر خاطی گرفته و به نوعی خودش با بی دقتی و به شکل نامناسبی سگ ها را می کشت. سپس خودش این فیلم را به چند حامی حیوانات فروخت.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری بعد ازاینکه از روش نامناسب کار این کارگر مطلع شد آن را اخراج کرد ادامه داد : این کارگر بعد از اخراج اقدام به فروش فیلم به حامیان حیوانات می کند و به حامیان گفته بود فیلم مربوط به امسال است در صورتی تاریخ فیلم به دوسال پیش بر می گردد.

احتمال تعمدی بودن انتشار فیلم کشتار دلخراش سگ‌ها

وی در پاسخ به این سوال که چرا این اقدامات در مقابل سایر توله ها و سگ ها صورت می گرفته است، گفت: کارگر خاطی باید دور از توله ها این کار را انجام می داد اما به بدترین حالت انجام داده و لاشه سگ را در محوطه ای که سایر سگ ها هستند رها کرده که این اقدامات سبب اخراجش شده بود. البته شاید این اقدامات تعمدی بوده که این فیلم ها تهیه شود.

روابط عمومی شرکت ساماندهی با اعلام اینکه با انتشار این فیلم در فضای مجازی شهرداری اقدام به عزل پیمانکار کرده است گفت : در حال حاضر نظارت صورت می گیرد و پیمانکار عزل شده و مسئول را نیز تغییر دادیم و مسئول با تجربه تری گذاشتیم اما این اتفاقات حدود یک سال نیفتاده است .

حاشیه سازی برای مدیران شهری ادامه دارد

مدتی است که شاهد انتشار فیلم های پر حاشیه در خصوص عملکرد و رفتار مدیران شهری هستیم که بعضا تاریخ فیلم انتشار یافته به گذشته بر می گردد و به نظر با برنامه ریزی و طراحی خاصی از سوی افراد خاص ؛ این فیلم های حاشیه ای منتشر و فضاسازی می شود. با توجه به دو انتخابات مهم پیش روی کشور به نظر می رسد انتشار بیشتری از این فیلم های تاریخ گذشته یا فیلم حاشیه ای را شاهد باشیم.

منبع: برنا

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • علی پور
    0

    شهرداری باید یک فکراساسی برای جمع آوری سگ های ولگرد درمنطقه یک ناحیه 3بیندیشد.به هرحال سگ های ولگرد بعضا خطرناک ومشکل ساز می شوند

  • طیب
    0

    این فیلمها مربوط به دو سال پیش نیست اینکار هر روز برای بسیاری از سگهای بی دفاع انجام میشود من چند باری شاهد کشتار وحشیانه سگها در معابر عمومی توسط ماموران شهرداری بوده ام سعی کنید خودتان را اصلاح کنید البته اگر طالب اصلاحید یا علی

  • شیرین.شاه حسینی
    0

    با سلام به هرحال درهر شغلی وسازمانی یه قانونهایی هست که همه ی ما از انها اطلاعات نداریم اما اینکه حیوان بی زبون به اون شکل ازار داده بشه هیچ قانون وتبصره ای نمیتونه مرحمی باشه برای روان پریشان مردم ایران ..حداقل در انتخاب پرسنلی که قرار هست این اقداماتو انجام بده طبق قانون حتی....کمی دقت باید کرد.که اینچنین رفتارای ناهنجاری در پی نداشته باشد لااقل.

  • M
    0

    سلام چقدرماایرانیهابدبختیم که نمی دونیم ازکجاداریم میخوریم .بدبختایک نگاهی به دوربرتون بندازید بعدبریدحمایت ازسگها کنیداین همه بدبخت بیچاره نمیبینید که نون خوردن ندارن مسکن ندارن بیکارومعتاد ودزد وغیره ...حالا همه چیزمون درست شده فقط سگها مون جای خواب ندارن وزن هانمی تونن موتورسواری کنن وزن هانمیتونن به ورزشگاه برن

  • رضایی
    0

    تو رو خدا خودش هم همون بلا رو سرش بیارید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها