ظریف: تمایلی به گفت‌وگو با واشنگتن نداریم

وزیر امور خارجه گفت: ایران تمایلی به گفت‌وگو با واشنگتن ندارد.

ظریف: تمایلی به گفت‌وگو با واشنگتن نداریم

وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و فنلاند پس از دیدار و گفت‌وگو پیرامون موضوعات و مسائل مختلف دوجانبه، منطقه‌ای و بین المللی در کنفرانس خبری مشترک شرکت کردند.محمدجواد ظریف در این کنفرانس مشترک با همتای فنلاندی خود، گفت: ایران تمایلی به گفت‌وگو با واشنگتن ندارد.

وزیر خارجه ایران در ادامه اظهاراتش بیان کرد: هرگونه میانجی‌گری باید بر بازگرداندن ایالات متحده آمریکا به برجام متمرکز باشد.

«پکا هاویستو»در پاسخ به سوالی درباره نقش فنلاند بعنوان رئیس دوره‌ای شورای اروپا در حفظ برجام اظهار کرد: اخیرا یک هیات تجاری از فنلاند به تهران سفر کرد البته با توجه به تحریم‌ها همکاری در این زمینه آسان نیست.

وزیر امور خارجه فنلاند در خصوص نقش اروپا در حمایت از برجام تصریح کرد: در این زمان سخت سعی می‌کنیم که تمام تلاش خود را انجام دهیم و سازوکاری در این زمینه تعبیه کنیم نگاه فنلاند به اینستکس مثبت است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مخلص
    0

    اقای ظریف از شما عاجزانه درخواست میکنم استعفا دهید با حضور شما قطعا سیاست خارجی ما منفعل تر و ناکارامد تر خواهد شد این چه بلایی است که شما بر سر مردم نجیب ایران اوردید اخر مگر مسلمان نیستید در صحنه بین الملل بسیار منفور و خوار شده ایم در شما چیزی به نام جسارت و شجاعت وجود ندارد اگر رهبری عزیز نبودند ملت بسیار خوار و ذلیل میشدند ایشان توانستند ضعف شما را با اقتدار بپوشانند سید ال علی نوکرتیم تا اخر در رکابتیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها