شهردار گرگان:

گرگان به دنبال توسعه روابط ‌بین‌المللی برای احیای گردشگری گلستان /‌ همکاری با ‌ ترکیه، اسپانیا و پرتغال‌

شهردار گرگان بر لزوم توسعه روابط بین‌المللی شهرداری تأکید کرد و گفت: برای اینکه همکاری‌های بین‌المللی شهرداری گرگان توسعه پیدا کند مذاکراتی با مدیران شهری کشورهایی مانند ترکیه، اسپانیا و پرتغال انجام شده است.

گرگان به دنبال توسعه روابط ‌بین‌المللی برای احیای گردشگری گلستان /‌ همکاری با ‌ ترکیه، اسپانیا و پرتغال‌

عبدالرضا دادبود ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این شهر ظرفیت‌های خوبی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی دارد، اظهارداشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری گرگان ایجاد زیرساخت‌ها و پروژه‌هایی است که زمینه جذب و ماندگاری گردشگران و مسافران را افزایش می‌دهد.

وی افزود: یکی از برنامه‌ها برای تقویت گردشگری گرگان توسعه روابط بین‌المللی با شهرهای بزرگ و مهم است.
شهردار گرگان با اشاره به تفاهمنامه‌های همکاری شهرداری گرگان با شهرهای گوانگژو در چین و اکتائو در قزاقستان گفت: برای اینکه همکاری‌های بین‌المللی شهرداری گرگان توسعه پیدا کند مذاکراتی با برخی مدیران شهری ترکیه، اسپانیا و پرتغال انجام شده است.
وی با اشاره به بازدید جمعی از مدیران شهری گوانگژو از گرگان و بررسی زمینه‌های همکاری متقابل بیان داشت: علاوه بر موضوعات گردشگری، مباحث اقتصادی، فرهنگی، ورزشی، آموزشی و غیره را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم تا بتوانیم از تجربه مدیریت شهری در کشورهای دیگر برخوردار شویم.
دادبود خاطرنشان کرد: ساخت شهربازی مدرن، بازار موزه و مجتمع تفریحی رفاهی، راه‌اندازی سایت بالن‌سواری، احیای بخشی از بافت تاریخی گرگان و غیره از جمله اقداماتی است که برای توسعه گردشگری شهر گرگان در دست اقدام قرار دارد.

منبع: تسنیم

2956

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها