نتایج انتخابات شوراهای شهر پلدختر، دلفان و دورود اعلام شد

دبیر ستاد انتخابات استان لرستان به مشارکت ۵۸ درصدی مردم لرستان در انتخابات اشاره کرد و گفت: نتایج انتخابات شوراهای شهر اعلام می‌شود.

نتایج انتخابات شوراهای شهر پلدختر، دلفان و دورود اعلام شد

پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای استان لرستان همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور پرشور مردم در سراسر کشور برگزار شد.

نتیجه نهایی انتخابات شورای اسلامی شهر الیگودرز اعلام شد

احسان جهانیان اظهارداشت: در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر الیگودرز لهراسب میرزایی با 7542 رأی، رضا بهمنی با 7335رأی، علی محمد ملک محمودی با 6311 رأی، اله بخش اداوی با 6060 رأی، زینب کوشاری با 6020رأی، مصطفی توکلی با 5256 رأی، امید آذرشبب با 5237 رأی منتخب این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر الیگودرز شدند.

نتایج انتخابات شورای شهر الشتر اعلام شد

قدرت الله فلاح نژاد در رابطه با نتایج انتخابات شورای شهر الشتر، اظهار داشت: سجاد امیری با کسب 6 هزار و 349 رأی، صمد امیری با کسب 6 هزار و 168 رأی، علی بهرامی با کسب 6 هزار و 132 رأی، نجمه منظمی با کسب 6 هزار و 114 رأی و حمید رشیدی با کسب 5 هزار و 933 رأیی نفرات اول تا پنجم این دوره شورای اسلامی شهر الشتر هستند.

وی افزود: رضا آزادی معروف به رحمان با کسب 5 هزار و 135 رأی، ایمان امیری با کسب 4 هزار و 966 رأی و آقای علی یوسفوند نیز با کسب 4 هزار و 768 رأی اعضای علی‌البدل این دوره شورای شهر الشتر هستند.

نتایج منتخبان شورای شهر دورود اعلام شد

وی به اعلام منتخبان شورای شهر دورود اشاره کرد و گفت: در این حوزه نیز یاسر ساکی، نرگس حاجی وند، جواد کیانی، احمدرضا نامداری، صادق لشنی، معصومه فولادوند و محمد نیکبخت بیشترین آرا را کسب کردند.

نتایج انتخابات شوراهای شهر پلدختر و دلفان اعلام شد

ناهید پرویز پور در رابطه با نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان لرستان اظهارداشت: نتایج برخی از انتخابات شوراهای شهر که به صورت مکانیزه و غیر مکانیزه انجام شد اعلام شده است.

وی به اعلام نتایج انتخابات شوراهای شهر در شهرستان دلفان و پلدختر اشاره کرد و اظهارداشت: در شهرستان پلدختر مجتبی چراغی، غلامرضا نصیری، نورالدین پور نصیر، فرزاد حیدری، افشار پیری در این انتخابات حائز بیشترین آرا شدند.

دبیر ستاد انتخابات استان لرستان عنوان کرد: در شهرستان دلفان نیز حرمت الله مشعشعی، حسن کورانی، علی‌رضایی، محمود میرزایی، مولا علی‌نژاد، سید عبدالله موسوی وافشین صفری در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر بیشترین آرا را کسب کردند.

منبع: تسنیم

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مجتبی
    0

    عالي

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها