می‌توانم از سد الهه منصوریان عبور کنم

بانوی سانداکار تیم ملی ووشو ایران گفت: برای حضور در تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی باید از سد الهه منصوریان قهرمان جهان عبور کنم که این توانایی را هم دارم.

می‌توانم از سد الهه منصوریان عبور کنم

محنا رحیمی با بیان اینکه تیم ملی وشوو بانوان جهت حضور در مسابقات جهانی تاکنون دو مرحله اردوی آمادگی را پشت سر گذاشته، اظهارکرد: تا زمان برگزاری مسابقات که اواخر مهر در کشور چین برگزار می شود، سه مرحله دیگر اردو در پیش داریم که دو مرحله آن در کرمانشاه و یک مرحله در تهران خواهد بود.

وی با بیان اینکه برای مسابقات جهانی تنها در سه وزن اعزامی خواهیم داشت، عنوان کرد: در حال حاضر در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم هستم و در این وزن هم اعزامی نخواهیم داشت، بنا به نظر کادر فنی باید در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم تمرین کنم.

وی تصریح کرد: الهه منصوریان نیز در این وزن تمرین می کند و سوم شهریور بین ما دو نفر مسابقه انتخابی برگزار خواهد شد تا نفر نهایی جهت اعزام به مسابقات جهانی مشخص شود.

رحیمی تاکید کرد: هرچند الهه منصوریان چندین دوره قهرمانی جهان و مسابقات مختلف را در کارنامه دارد و حریف قدرتمندی است و من اولین حضور خود را در تیم ملی تجربه می‌کنم، با این وجود تاکنون شایستگی هایم را به همه ثابت کرده‌ام و می‌توانم این ورزشکار را شکست دهم.

وی یادآورشد: به توانایی‌هایم برای شکست الهه منصوریان ایمان دارم، اما اگر هم نتوانستم بر او غلبه کنم، راهم را برای موفقیت های بزرگ ادامه می‌دهم چرا که هنوز ۱۹ سال دارم و فرصت‌های زیادی در پیش است.

بانوی ملی پوش ووشو ایران درخصوص اردوهایی که در کرمانشاه در پیش خواهند داشت، گفت: این اردو هشتم شهریور برپا می شود که باتوجه به زیرساخت ها و امکانات مطلوب کرمانشاه در رشته ووشو، میزبانی دو مرحله از اردو به استان ما واگذار شده است.

وی در پایان وضعیت اردوهای تیم ملی را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: روزی دوبار تمرینات منظم انجام می دهیم و با این شرایط امید بالایی برای کسب عنوان در مسابقات جهانی داریم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها