توخل: شرط خروج نیمار، اضافه شدن جانشین او است

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن بعد از شکست تیمش در دومین هفته لوشامپیونا می‌گوید نیمار پیش از اینکه جانشینی برایش پیدا شود PSG را ترک نخواهد کرد.

توخل: شرط خروج نیمار، اضافه شدن جانشین او است

بعد از شکست پاری سن ژرمن در هفته دوم فصل جدید لوشامپیونا در مقابل رن که با نتیجه 2-1 اتفاق افتاد، توماس توخل سرمربی PSGمی‌گوید تا پیش از آنکه جانشینی برای نیمار به این تیم اضافه شود، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن را ترک نخواهد کرد.

پاری سن ژرمن دیروز در دومین هفته لیگ دسته یک فرانسه در اولین بازی خارج از خانه خود درحالیکه نیمار را در ترکیب خود نمی‌دید مقابل رن با نتیجه 2-1 شکست خورد. نیمار به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک پا در دو بازی اول PSG در فصل جدید لیگ فرانسه غایب بوده و این در حالی است که شایعات درباره انتقال او به یکی از دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید به اوج رسیده است.

توخل بعد از شکست تیمش مقابل رن به خبرنگاران گفت:" نیمار بدون اینکه جانشینی برای او به تیم اضافه شود PSG را ترک نخواهد کرد. این غیرممکن است. این روشن است که اگر نیمار بماند ما بازیکنی خواهیم داشت که برای پیروزی در بازی‌هایمان به ما کمک خواهد کرد".

توخل درمصاحبه مطبوعاتی بعد از بازی خود گفت:" ما در مقابل رن ظرفیت سرعت دادن به بازی را نداشتیم. البته بعضی موقعیت‌های اندک اتفاق افتاد که فضا برای کار ما باز شد ولی در این موقعیت‌ها هم قاطعیت لازم را نداشتیم".

سرمربی PSG در ادامه اظهار داشت:" همانطور که همیشه گفته‌ام پنجره نقل و انتقالات هنوز بسته نشده و تا ده روز دیگر زمان باقی است. اینکه من چه فکر می‌کنم مهم نیست. بازیکن من امروز نتوانست بازی کند چون مثل بقیه بازیکنان تیم تمرین نکرده بود. وضعیت ما از این قرار است و تا این لحظه چیزی عوض نشده".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها