ایرانیان مقیم خارج از کشور هم در اینوتکس شرکت می‌کنند

ششمین نمایشگاه نوآوری وفناوری این بار با حضور کارآفرینان ایرانی مقیم خارج از کشور از دوم تا پنجم خرداد در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

ایرانیان مقیم خارج از کشور هم در اینوتکس شرکت می‌کنند

نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس (INOTEX۲۰۱۷) که از دوم تا پنجم خرداد ماه جاری، در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد سعی دارد نگاه ویژه ای به حوزه استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا داشته باشد.

بر همین اساس دو پاویون ویژه برای استارتاپ های داخلی و استارتاپ های ایرانیان مقیم خارج از کشور، در نظر گرفته شده است. این پاویون با حمایت بنیاد ملی نخبگان برگزار خواهد شد کارآفرینان غیرمقیم در یک جایگاه ویژه امکان استقرار در فضای نمایشگاهی را خواهند داشت و با توجه به حضور در کشورهای دیگر و آشنایی بالا با شیوه های راه اندازی و مدیریت استارتاپها به اراده کسب و کار موفق خود میپردازند.

از سوی دیگر کارافرینان ایرانی غیرمقیم در این بخش می توانند فعالیت ها و دستاوردهای خود را در معرض نمایش بگذارند و علاوه بر معرفی خود جلسات مشاوره های تخصصی استفاده کرده و همچنین شانس خود برای یافتن سرمایه گذار را امتحان کنند.

قرار است که شرکت های دانش بنیان ایرانی محصولات خود را به نمایش بگذارند، این نمایشگاه با هدف تعاملات ایرانی ها و کشورهای خارجی برگزار خواهد شد.

حضور ایرانیان مقیم خارج در نمایشگاه اینوتکس۲۰۱۷

تاکنون ۲۰تن از کارافرینان ایرانی غیرمقیم و متخصصین ایرانی که از خارج از کشور بازگشته اند آمادگی خود را برای حضور در این پاویون اعلام کرده اند.

منبع: مهر

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها