اشرار، شبانه محله کن را به وحشت انداختند! / هیچکس جلودارشان نبود!

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت، از دستگیری چهار شرور محله کن که به تخریب اموال عمومی و خصوصی پرداخته بودند، خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری سایر همدستان این چهار متهم ادامه دارد.

اشرار، شبانه محله کن را به وحشت انداختند! / هیچکس جلودارشان نبود!

سرهنگ "علی محمدی" به تشریح این خبر پرداخت و گفت: به دنبال طرح شکایتی از سوی شهروندان محله کن، تحت عنوان تخریب عمدی اموال و ایراد ضرب و جرح از سوی تعدادی از اراذل و اوباش این منطقه، موضوع در دستور کار ماموران امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با تحقیقات انجام گرفته و بررسی دوربین‌های مداربسته نصب در محل درگیری مشخص شد در غروب بیست و دومین روز از خرداد ماه امسال، تعدادی از اراذل و اوباش این محله با سه دستگاه خودرو، ضمن حضور در یکی از خیابان‌های این محله، تحت عنوان مامور شهرداری به یک باب گاراژ حمله ور شده و با سلاح سرد(قمه،چوب و چماق و...) ضمن قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت برای اهالی این گاراژ و اطراف آن به تخریب عمدی اموال عمومی، تهدید و عربده کشی و ایجاد ضرب و جرح کسبه پرداخته اند. وی افزود: با ارسال پرونده به دادسرای ناحیه 5 تهران و کسب دستور قضایی از دادیار شعبه دوم این دادسرا، مقدمات شناسایی و دستگیری اشرار این پرونده در دستور کار ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفته و تیم‌های عملیاتی این پایگاه با جمع آوری مستندات و شناسایی متهمان آماده دستگیری این افراد شرور شدند.

سرهنگ محمدی، تصریح کرد: پس از شناسایی متهمان، بر اساس دستور مرجع قضایی، ظهر روز 23 مرداد ماه امسال ماموران برای دستگیری متهمان وارد عمل شده و سه تن از متهمین اصلی پرونده را دستگیر کردند. رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت، بیان داشت: پس از انتقال متهمان به پایگاه و تحقیقات انجام شده محل اختفای متهم اصلی این پرونده در محدوده شهرک ولیعصر(عج) شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و خودروی وی نیز توقیف شد.

وی اظهار داشت: این افراد شرور، دارای چندین فقره سابقه کیفری از قبیل سرقت، تهدید، مزاحمت، حمل سلاح سرد و... بوده و آثار خالکوبی و بریدگی های چاقو در تمامی بدن این اخلاگران نظم و امنیت اجتماعی نمایان است.

سرهنگ محمدی، افزود: متهمان پس از اعتراف به جرایم خود به دادسرا معرفی شدند و بنابر دستور مرجع قضایی همگی با قرار بازداشت موقت روانه شدند. این مقام انتظامی، در پایان با اشاره به این که تحقیقات برای دستگیری همدستان این متهمان ادامه دارد، از شهروندان خواست، هرگونه موارد تخلف که آرامش و امنیت شهروندان را برهم بزند، سریعا از طریق سامانه 110به نیروی انتظامی گزارش و اطلاع رسانی کنند.

منبع: رکنا

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها