کالدرون: لیست مازاد؟ همه چیز شایعه است

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز به سوالات مختلف خبرنگاران از جمله خروج کنعانی زادگان از پرسپولیس پاسخ داد.

کالدرون: لیست مازاد؟ همه چیز شایعه است

گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز تیمش به خبرنگاران گفت: من خیلی خوشحال هستم و از کار بچه‌ها راضی هستم. این اطمینان را دارم که آمادگی کامل برای بازی اول داریم و می‌خواهیم با قدرت شروع کنیم.


*کنعانی زادگان در لیست مازادم نیست

در چند روز اخیر شایعات زیادی در خصوص حضور کنعانی زادگان در لیست مازاد و عدم علاقه کالدرون به حضور در پرسپولیس مطرح شده بود. سرمربی آرژانتینی سرخپوشان در این خصوص گفت: کنعانی زادگان در لیست مازاد من نیست و همه چیز شایعه است.


*به سه مدافع بین المللی تیم احتیاج داریم

سه بازیکن در سطح بین المللی داریم و هر سه برای ما مهم هستند. این سه مدافع را نیاز داریم که باشند. کنعانی هم یک مهره خوب برای آینده پرسپولیس است. 22 بازیکن آماده و خوب داریم و هر بازی یک بازیکن به کار گرفته می‌شود. پرسپولیس 16 بازیکن اصلی دارد که 11 نفر داخل زمین و 5 نفر بیرون هستند و لیگ طولانی است و باید این 16 بازیکن را برای طی کردن روند خوبمان داشته باشیم.


*براندائو امشب به تهران می‌آید

جونیور براندائو امشب ساعت1:40 بامداد به تهران می رسدو انشالله فردا در کنترل تست پزشکی شرکت خواهد کرد. تست او فردا بعدازظهر تمام می شود و به خاطر سفر طولانی که داشته باید استراحت کند. اگر تست او خوب باشد از پس فردا کارش را با ما شروع می کند.


*به حواشی مدیریت باشگاه کاری ندارم

من به شخصه کاری به حواشی مدیریت باشگاه ندارم چون به منابع فارسی دسترسی ندارم. من مستقیم با تیم در ارتباط هستم و تیم آماده است و فکر نمی کنم چیزی از بیرون روی ما تاثیر بگذارد. درجریان این چیزها نیستم و نیازی هم ندارم.


*آدم افتاده با خواسته‌های بزرگ هستم

بازی اول همیشه سخت است. اما هیچ بهانه ای نداریم باید ببریم. برای پارس جنوبی بزرگترین مسابقه سال است و فشاری روی آن ها نیست. باخت آن ها در مقابل ما برای آن ها طبیعی است. ما قهرمان هستیم و این مسئولیت من است که این قهرمانی را حفظ کنم. هیچ بهانه ای وجود ندارد و با تمام احترام به تیم مقابل ما باید ببریم. من آدم افتاده ای هستم اما خواسته های بزرگی دارم و همیشه می خواهم برنده باشم.


*همه تلاش می‌کنند قهرمانی چهارم را از ما بگیرند

مطمئن هستم پرسپولیس تیمی است که فوتبال خوبی ارائه خواهد داد. من برای همین کار می کنم وقتی با تیمی هستید که سه سال متوالی قهرمان شده و تیم های دیگر تمام تلاششان این است که قهرمانی چهارم را از ما بگیرند. تمام تلاشمان را می کنیم که دوباره قهرمانی را تکرار کنیم. یک مبارزه طولانی و محکمی خواهد بود، چیزی که می توانم اطمینان بدهم اینکه شاهد بازی های زیبایی از پرسپولیس خواهید بود.


*با بودجه ما بازیکن بزرگ نمی‌آید

با بودجه ای که ما داریم نمی توانیم بازیکن بزرگی بگیریم که 200 درصد به تیم کمک کند. ما بودجه محدودی داریم اما من این مسئولیت را برعهده می گیرم که با تمام وجود در خدمت تیم باشد و بیشترین تلاش را برای کمک انجام بدهد.


*برای بیرانوند جانشین نداریم

بیرانوند هیچ جانشینی ندارد و بسیار بازیکن مهمی است. رادو هم در پیش فصل تلاشش را کرده و راندمان خوبی داشته و آماده بازی است. این شانسی است که خودش را در این بازی نشان بدهد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها