گنج‌زاده: ژاپنی‌ها با تمام قوا در مسابقات شرکت می‌کنند

دارنده نشان طلای مسابقات قهرمانی جهان، گفت:‌ ژاپنی‌ها در تمام لیگ‌های جهانی با تمام قوا حضور پیدا می‌کنند، اما فکر نمی‌کنم به خاطر میزبانی آنها در این مرحله کار برای ما سخت شود.

گنج‌زاده: ژاپنی‌ها با تمام قوا در مسابقات شرکت می‌کنند

تمرینات آماده سازی تیم ملی کاراته بزرگسالان اعزامی به لیگ جهانی ژاپن از 28 مردادماه به میزبانی تهران آغاز خواهد شد، ملی پوشان کشورمان برای حضور در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان ژاپن تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

سجاد گنج‌زاده در پاسخ به این سوال که اردوی تمرینی تیم ملی در رامسر چطور بود، گفت: مرحله قبلی اردوی تمرینی تیم ملی در رامسر خیلی خوب بود، همه چیز برای ما مهیا بود و ما تمرینات خوبی را در رامسر پیگیری کردیم، جا دارد از مسئولان هیأت کاراته رامسر برای این میزبانی تشکر کنیم. برای رسیدن به لیگ جهانی کاراته‌وان ژاپن دو مرحله دیگر اردوی تمرینی خپیش رو داریم. ان‌شاءالله که بتوانیم با آمادگی لازم راهی این رقابت‌ها شویم و بهترین نتیجه را کسب کنیم.

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی کاراته در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا استراحت کوتاهی کردیم و دوباره تمرینات‌مان را آغاز کردیم، امیدوارم در لیگ جهانی ژاپن مبارزات خوبی را انجام دهیم تا بتوانیم امتیاز خوبی برای المپیک توکیو کسب کنیم.

گنج زاده در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما میزبانی ژاپنی ها کار را برای تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها دشوار می‌کند یا خیر،‌گفت: ژاپنی‌ها در تمام لیگ‌های جهانی با تمام قوا حضور پیدا می‌کنند، فکر نمی‌کنم دیگر بیشتر از این نیرو داشته باشند، آنها در هر وزن 4 تا 5 کاراته‌کا به مسابقات اعزام می‌کنند. ژاپن شرایط خاص خودش را دارد، سطح کاراته آنها با ما متفاوت است. ضمن اینکه قرار است ما چند روز زودتر راهی این کشور شویم تا از لحاظ بدنی شرایطمان به کشور ژاپن عادت کند.

دارنده نشان طلای بازی‌های آسیایی در ادامه صحبت‌های خود، اظهار داشت:‌ تمام بهترین‌های دنیا در مسیر رسیدن به المپیک در تلاش هستند و در تمام رویدادها حضور پیدا می‌کنند. فکر نمی‌کنم به خاطر میزبانی ژاپنی‌ها این مسابقات برای ما سخت باشد. مگر اینکه داوران اروپایی در این رقابت‌ها حضور نداشته باشند و با حضور داوران آسیایی یک مقدار کار برای ما سخت‌تر شود امیدوارم که داوران خوب در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند.

وی در پاسخ به این سوال که از لحاظ امتیازی چقدر با کاراته‌کاهای وزن مثبت 84 کیلوگرم فاصله دارید،‌گفت: با حریفان وزن مثبت 84 کیلوگرم دنیا من فاصله زیادی دارم با نفر دوم این وزن نزدیک به 400 امتیاز با هم فاصله داریم. با نفر سوم این وزن تقریباً 1800 اختلاف امتیاز داریم. ژاپنی‌ها هم در این وزن خیلی شرایط خوبی ندارند امیدوارم بتوانم از این اختلاف امتیازها بهترین استفاده را ببرم و این فاصله را حفظ کنم.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها