بازگشت درخشان برای کروس و ثبت یک رکورد برای بنزما در روز پیروزی رئال مادرید

در روز پیروزی رئال مادرید برابر سلتاویگو هافبک آلمانی پس از مدت ها برای سفیدپوشان گلزنی کرد و مهاجم فرانسوی یک رکورد خاص را به نام خود ثبت کرد.

بازگشت درخشان برای کروس و ثبت یک رکورد برای بنزما در روز پیروزی رئال مادرید

رئال مادرید شنبه در هفته نخست لالیگا در ورزشگاه بالائیدوس به مصاف سلتاویگو رفت و با پیروزی ۳ بر یک نخستین سه امتیاز این فصل را به دست آورد. گل های سفیدپوشان را کریم بنزما، تونی کروس و لوکاس واسکس به ثمر رساندند و ایکر لوسادا توانست در دقایق پایانی دروازه مادرید را باز کند. در این دیدار لوکا مودریچ با دریافت کارت قرمز مستقیم اخراج شد و مهمان بیشتر دقایق نیمه دوم را ۱۰ نفره بازی کرد.

به گزارش میسترچیپ ( کارشناس اسپانیایی) مادرید در هفت بازی اخیرش در بالائیدوس ۲۲ گل به ثمر رسانده است. سفیدپوشان از چهار بازی اخیر خارج خانه شان سه دیدار را با پیروزی سه گل به پایان رساندند. این تیم در فصل ۱۷-۲۰۱۶ با نتیجه ۳ بر صفر رئال سوسیداد را شکست داد، یک سال بعد با نتیجه مشابه برابر دپورتیوو لاکرونیا پیروز شد و در آخرین دیدار سلتاویگو را ۳ بر یک مغلوب کرد.

در ۷۰ سال اخیر تنها دو بازیکن خیلی جوان مانند ایکر لوسادا ( ۱۸ سال و ۱۶ روز) دروازه مادرید را باز کردند. اکستبریا در سال ۱۹۹۵ با ۱۸ سال و ۴ روز گلزنی کرد و بارنتسئا سه ماه پیش با ۱۷ سال و ۱۳۶ دروازه این تیم را باز کرد.

رئال مادرید از سال ۲۰۰۸ در شروع لالیگا در بازی خارج از خانه گلی دریافت نکرده بود. این اتفاق در ریازور رخ داد که مادرید ۲ بر یک مغلوب دپورتیوو شد. لوسادا هفتمین بازیکن جوان بود که توانست دروازه مادرید را باز کند.

مودریچ برای دومین بار در دوران بازی اش کارت قرمز دریافت کرد. نخستین بار این اتفاق در دیدار برابر اتلتیکو مادرید رخ داد که سفیدپوشان در دیدار برگشت سوپرجام اسپانیا ۲۰۱۴ با یک گل مغلوب همشهری شان شدند.

کروس پنج گل از ۱۴ گلش با رئال مادرید را برابر سلتاویگو به ثمر رسانده است ( ۳ گل در بالائیدوس). او همچنین یک گل فوق العاده در ویگو با پیراهن آلمان برابر اسپانیا در یک دیدار دوستانه به ثمر رساند. هافبک آلمانی در ۲۳۴ بازی که برای مادرید انجام داده تنها ۱۴ بار گلزنی کرده است. او از هفتم نوامبر ۲۰۱۸ برای سفیدپوشان گلزنی نکرده بود. در لالیگا این تاریخ به ۱۲ می ۲۰۱۸ برمی گشت.

بنزما برای سومین بار نخستین گل مادرید را در یک فصل به ثمر رساند. مهاجم فرانسوی پیش از این در فصل های ۱۴-۲۰۱۳ و ۱۵-۲۰۱۴ این کار را انجام داده بود.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها