اریکسن پیشنهاد تمدید قرارداد تاتنهام را نپذیرفت

روزنامه میرر می‌گوید کریستین اریکسن جدیدترین پیشنهاد تاتنهام برای تمدید قراردادش را رد کرده و با توجه به عدم وجود پیشنهاد برای جذبش، با این تصمیم باشگاه را متعجب کرده است.

اریکسن پیشنهاد تمدید قرارداد تاتنهام را نپذیرفت

روزنامه انگلیسی میرر امروز با انتشار خبری اختصاصی مدعی شد کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی خط میانی تاتنهام جدیدترین پیشنهاد این باشگاه برای تمدید قرارداد خود را رد کرده و این تصمیم او تعجب باشگاه را برانگیخته چون در حال حاضر از سوی هیچ باشگاهی پیشنهادی برای جذب ستاره دانمارکی به تاتنهام ارائه نشده است.

بر اساس گزارش میرر، باشگاه تاتنهام به اریکسن پیشنهاد داده در ازای دریافت دستمزدی معادل 200هزار پوند در هفته قراردادش را تمدید کند ولی ستاره دانمارکی حتی حاضر نشده در این باره با باشگاه وارد مذاکره شود.

علت اصلی این واکنش اریکسن از دید میرر علاقه او برای پیوستن به یکی از سه باشگاه بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس است که او معتقد است خواهان به خدمت گرفتنش هستند. به همین علت بوده که اریکسن حتی مانع از این شده که نمایندگانش درباره این پیشنهاد جدید با باشگاه مذاکره کنند.

مشکل بزرگ اریکسن اما این است که هیچ یک از این سه باشگاه پیشنهاد مشخصی برای جذب او به تاتنهام ارائه نکرده‌اند و عقربه‌های زمان به سرعت در حال حرکت بوده و چیزی به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در اسپانیا و ایتالیا باقی نمانده. پنجره نقل و انتقالات اسپانیا و ایتالیا روز دوم سپتامبر بسته خواهد شد و با اینکه نقل و انتقالات در انگلیس بسته شده اما باشگاه‌های انگلیسی می‌توانند بازیکنان خود را به باشگاه‌های این دو کشور بفروشند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها