رئیس هیئت اسکیت استان همدان:

لیگ اسکیت بانوان کشور با نام "یادواره پرمون نطقی" برگزار می‌شود

با نظر مساعد فدراسیون، لیگ اسکیت بانوان کشور هر ساله تحت عنوان یادواره مرحومه پرمون نطقی، ورزشکار، مربی و داور اسکیت همدان برگزار می‌شود.

لیگ اسکیت بانوان کشور با نام "یادواره پرمون نطقی" برگزار می‌شود

مهدی مجیدی صبح امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران ورزشی با بیان این که اسکیت استان همدان داغدار درگذشت یکی از نام‌آوران اسکیت استان و کشور است اظهار داشت: تقریبا 50 روز پیش مرحومه پرمون نطقی ورزشکار، داور و مربی اسکیت همدان در سانحه تصادف درگذشت تا ضایعه بزرگی به ورزش استان تحمیل شود.

وی افزود: مرحومه نطقی با تلاش و کوشش مثال‌زدنی خود مدارج مربیگیری را طی کرد و برای آموزش سایر مربیان به استان‌های دیگر سفر می‌کرد که در یکی از این سفرها در محور تاکستان _ قزوین خودروی ایشان دچار سانحه شد.
مجیدی با بیان این که نخستین دوره لیگ اسکیت بانوان کشور همزمان با چهلمین روز درگذشت مرحومه نطقی به میزبانی همدان برگزار شد، گفت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره و مرحومه نطقی فدراسیون اسکیت لیگ بانوان را هرساله تحت عنوان یادواره مرحومه پرمون نطقی برگزار می‌کند.
رئیس هیئت اسکیت همدان که پاییز امسال به پایان چهار سال ریاستش بر این هیئت می‌رسد در رابطه با عملکرد خود در هیئت اسکیت، عنوان کرد: در بیش از 3 سال مدیریتم در این هیئت با تلاش و همکاری همکارانم موفقیت‌های متعددی به دست آوردیم و درحالی که در سال 94 هیئت اسکیت در جایگاه سی و نهم هیئت‌های ورزشی استان قرار داشت سال گذشته در جمع 7 هیئت برتر استان قرار گرفت.
مجیدی با بیان اینکه رسیدن به این جایگاه محصول عملکرد مناسب هیئت در 2 بخش همگانی و قهرمانی است تصریح کرد: در حال حاضر به غیر از شهرستان فامنین هیئت اسکیت در همه شهرستان‌های استان فعال است.
وی با اشاره به این که در بدو قبول مسئولیت، هیئت فقط در رشته اسکیت هاکی فعال بود، اظهار داشت: اما در حال حاضر در 5 گرایش فعالیت داریم و در این مدت چندین ورزشکار را از استان همدان به تیم ملی معرفی کردیم.
مجیدی تاکید کرد: عرفان زنگنه و حمید آبکار نیز موفق شدند همراه با تیم ملی اینلاین هاکی قهرمان آسیا شوند و سجاد محمدی نیز با کسب عنوان چهارم و پنجم جهان در رشته فری استایل اسکیت همدان را در سطح جهان مطرح کرد.
وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته اسکیت همدان با کمبود مربی مواجه بود اما در 3 سال گذشته کلاس‌های متعددی در زمینه مربیگری برگزار کردیم و در حال حاضر در این بخش کمبود نداریم.
مجیدی عنوان کرد: علاوه بر خانه اسکیت همدان، پیست اسکیت شهربازی رنگین کمان نیز سال گذشته افتتاح شد.

پیست تپه عباس آباد نیز مجددا راه اندازی شده و در پارک شهید بهشتی و دانشگاه بوعلی نیز پیست اسکیت ایجاد شده است.
وی با اشاره به اینکه کفپوش خانه اسکیت همدان از بهترین نوع کفپوش است که سال 96 با مبلغ 100 میلیون تومان آن را خریداری کردیم تاکید کرد: اگر بخواهیم این کفپوش را با قیمت فعلی دلار بخریم نزدیک به نیم میلیارد تومان باید بابت آن هزینه کنیم.
این مقام مسئول با اشاره به این که کودکان و نوجوانان استقبال زیادی از رشته اسکیت می‌کنند، گفت: ورزش اسکیت نیاز به آموزش صحیح و وسایل استاندارد دارد و در غیر این‌ صورت سبب اختلال اندامی در نوآموزان می‌شود بنابراین خانواده‌ها برای خرید کفش اسکیت حتماً از مربیان هیئت مشورت بگیرند.
رئیس هیئت اسکیت استان همدان تصریح کرد: شهرستان‌های استان در 3 سال‌ اخیر عملکرد درخشانی داشتند.

به عنوان مثال هیئت شهرستان کبودرآهنگ سال گذشته 100 ورزشکار را ساماندهی کرده که برای این شهرستان رقم قابل توجهی است.
وی تاکید کرد: کلاس‌های آموزشی هیئت در فصل تابستان زیر نظر مربیان دوره دیده و کارآزموده برقرار است تا در چرخه استعدادیابی هیئت خللی ایجاد نشود.

منبع: تسنیم

2956

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها