امباپه حالا یک ماشین گلزنی تمام‌عیار است

عبدو دیالو، همبازی سابق کیلیان امباپه در موناکو که اخیراً دوباره در PSG با او همبازی شده می‌گوید امباپه پخته‌تر شده و حالا مقابل دروازه‌ حریفان یک قاتل تمام‌عیار است.

امباپه حالا یک ماشین گلزنی تمام‌عیار است

عبدو دیالو ستاره جدید پاری سن ژرمن که تابستان امسال از بوروسیا دورتموند به PSG ملحق شده کیلیان امباپه ستاره فرانسوی این تیم را از دوران همبازی بودن با او در موناکو می‌شناسد. دیالو که حالا دوباره در PSG با امباپه همبازی شده می‌گوید این ستاره فرانسوی به نسبت روزهای حضورش در موناکو به مراتب پخته‌تر شده و حالا مقابل دروازه حریفان یک قاتل تمام‌عیار است.

دیالو در این گفتگو درباره کیلیان امباپه گفت:" کیلیان بزرگتر شده و وزنش کمی بیشتر شده ولی او همان کیلیان است. البته امباپه به مراتب پخته‌تر از آن روزها شده و حالا ما می‌توانیم راجع به خیلی چیزها با هم صحبت کنیم".

ستاره جدید پاری سن ژرمن در ادامه گفت:" زمانی که من موناکو بودم امباپه خیلی خیلی جوان بود. ولی او هنوز همان امباپه است. با این تفاوت که در جریان بازی وقتی جلوی دروازه حریف باشد یک قاتل تمام‌عیار است. او وقتی موناکو را ترک کرد این قابلیت‌ها را نداشت با اینکه برای موناکو هم گلهای زیادی زده بود. ولی او حالا به یک گلزن دقیق و قهار تبدیل شده است".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها