کاسمیرو: گرت بیل باید برای رئال بازی کند

کاسمیرو، ستاره برزیلی رئال مادرید می‌گوید گرت بیل باید برای رئال مادرید بازی کند چرا که می‌تواند امسال نقش مهمی در موفقیت شاگردان زین‌الدین زیدان داشته باشد.

کاسمیرو: گرت بیل باید برای رئال بازی کند

کاسمیرو، ستاره برزیلی رئال مادرید با حمایت از هم‌تیمی ولزی‌اش گرت بیل می‌گوید بیل از زمان پیوستن به سفیدپوشان مادرید بارها ارزش خود را برای رئال ثابت کرده و امسال باید در ترکیب رئال بازی کند

گرت بیل دیروز در جریان پیروزی 3-1 رئال مقابل سلتاویگو به زیدان نشان داد چه قابلیت‌هایی دارد. این ستاره ولزی با درخشش در بازی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت تا در تیم بزرگ اسپانیایی ورق را به نفع خود برگرداند. این در حالی است که در طول تابستان شایعات بسیاری درباره خروج بیل از رئال وجود داشت و او حتی تا یک قدمی جدایی از این تیم رفت. زین‌الدین زیدان در طول تابستان به صراحت گفته بود که بیل در برنامه‌های این فصل او جایگاهی نخواهد داشت.

بعد از درخشش بیل در بازی دیروز مقابل سلتا ویگو، هم‌تیمی او کاسمیرو با تحسین ستاره ولزی هم‌تیمی‌اش گفت:" گرت بیل برای ما جامهای قهرمانی بدست آورده، در فینالها برایمان گلزنی کرده و همه ما برای او احترام زیادی قائلیم. گرت بیل باید برای رئال بازی کند. او بازیکن بزرگی است و برای ما مهره خیلی مهمی است".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها