افشاگری جالب ستاره سابق و محبوب آرسنال

رابین فان پرسی، ستاره هلندی و سابق آرسنال در مورد دلایل جدایی از این تیم صحبت کرد.

افشاگری جالب ستاره سابق و محبوب آرسنال

بعد از سالها درخشش و کسب محبوبیت بین هواداران آرسنال، رابین فان پرسی با انتقالی 24 میلیون پوندی در آگوست 2012 به منچستریونایتد، در دل هواداران این تیم منفور شد اما حالا رابین فان پرسی فاش کرد آرسنال تمایلی به حفظ وی نشان نداده است.

رابین فان پرسی گفت: "من فکر می کنم شما می توانید جدایی من از آرسنال را با ازدواج مقایسه کنید. من و آرسنال هشت سال با هم زندگی کردیم و بعد از هشت سال احساس کردم همسرم کمی از من خسته شده است. من با آرسن ونگر و ایوان گازیدیس در مورد قرارداد جدید صحبت های زیادی داشتم اما آنها به من پیشنهاد جدیدی ندادند و بنابراین باید مجبور به گزینه‌های خودم فکر کنم.

عصبانیت هواداران آرسنال؟ من می دانستم آنها چگونه واکنش نشان می دهند اما من مجبور بودم تصمیم بگیرم زیرا پیشنهادی از آرسنال نداشتم. من از تصمیم خود پشیمان نیستم و نسبت به آرسنال هیچ کینه ای ندارم.

من می دانم که طرفداران بر اساس اطلاعاتی که در اختیار دارند نظر می دهند اما در هر ازدواجی اتفاقاتی در پشت پرده اتفاق می افتد. من تا امروز در این رابطه صحبتی نداشته ام اما آرسنال یک باشگاه بزرگ با هوادارانی دوست داشتنی است و آرسن ونگر به من این فرصت را داد تا در بهترین لیگ جهان بازی کنم.

بعد از جدایی از آرسنال سه گزینه برای وجود داشت؛ یکی از خارج از انگلیس که البته خیلی سریع لغو شد و بکی منچستر یونایتد یا منچستر سیتی. سر الکس فرگوسن بهترین احساس را به من داد. این یک چالش تازه برای من بود و این همان چیزی است که شما می خواهید."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها