توپچی ها شش امتیازی شدند

آرسنال در روز درخشش دنی سبایوس و با گل های لاکازت و اوبامیانگ توانست 2-1 بر برنلی پیروز شده و دومین پیروزی خود را به ثبت برساند.

توپچی ها شش امتیازی شدند

آرسنال از هفته دوم لیگ برتر در زمین خود میزبانی از برنلی را بر عهده داشت. هر دو تیم بازی اول خود را پیروز شده بودند. توپچی ها در زمین نیوکاسل 0-1 پیروز شده بودند و برنلی هم در خانه با سه گل مقابل ساوتهمپتون به برتری رسیده بود. دنی سبایوس و داوید لوئیز امروز اولین حضور ثابت خود در لیگ برتر با پیراهن آرسنال را تجربه می کردند.

توپچی ها بازی را بهتر اغاز کردند و در ده دقیقه ابتدایی یکی دو خطر نصفه و نیمه را روی دروازه برنلی ایجاد کردند. دقیقه 9 بازی کرنر ارسالی دنی سبایوس در شش قدم یک اشاره می خواست تا وارد دروازه شود ولی داوید لوئیز به توپ نرسید.

دو دقیقه بعد در شلوغی درون محوطه جریمه، لاکازت با فرار از تله آفساید، ضربه سری به توپ زد که گلر برنلی با نوک انگشتان راهی کرنر کرد. همین کرنر به گل اول توپچی ها بدل شد. کرنر ارسالی روی تیر یک پس از اثرگذاری ناقص سبایوس به لاکازت رسید و او با اینکه تعادل کافی نداشت، با یک چرخش عالی و ضربه ای دقیق، توپ را وارد دروازه کرد.

بازی پس از این گل کمی متعادل شد و برنلی تلاش برای جبران گل خورده داشت؛ هرچند به نظر نمی رسید زور کافی برای این مهم داشته باشد. دقیقه 39 بازی گندوزی روی پاس سبایوس، شوتی روانه دروازه کرد ولی گلر برنلی با پا توپ را برگشت داد.

سه دقیقه بعد، میهمان به گل تساوی دست یافت. سانتر عالی مک نیل در سمت چپ محوطه جریمه آرسنال به اشلی بارنز رسید و او در جدال با سوکراتیس و در حالی که با برند لنو تک به تک بود، توانست با یک بغل پای نرم، توپ را وارد دروازه کند.

دقیقه 45 آرسنال توسط نلسون به گل دوم رسید ولی کمک داور به درستی پرچم زد و اعلام آفساید کرد تا نیمه اول با تساوی 1-1 به اتمام برسد.

آرسنال نیمه دوم را کاملا هجومی آغاز کرد و بی تاب رسیدن به گل دوم بود. دقیقه 58 اوبامیانگ در مصاف تک به تک اقدام به شوتزنی کرد ولی گلر برنلی به زیبایی توپ را برگشت داد.

چند دقیقه بعد دنی سبایوس از بیرون محوطه جریمه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد ولی شوت تماشایی و کات دار او را دروازه بان به زیبایی راهی کرنر کرد.

حملات دامنه دار توپچی ها دقیقه 64 به ثمر نشست. پاس دنی سبایوس به اوبامیانگ و حرکت سریع او به سمت محوطه جریمه، با یک شوت دقیق همراه شد تا توپ به تور دروازه برنلی بنشیند و آرسنال 2-1 پیش بیفتد.

در دقایق باقیمانده آرسنال به خوبی توانست بازی را کنترل کند و حتی دقیقه 90 توسط توریرا می توانست به گل سوم هم برسد. در نهایت تلاش های برنلی برای رسیدن به گل تساوی هم ثمری نداشت تا این بازی با برتری 2-1 توپچی ها به اتمام برسد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها