چگونه عکس ها و فیلم ها را از یک حساب «iCloud » روی رایانه خود بارگیری کنید؟

با استفاده از iCloud ، می توانید عکس ها و فیلم ها را از آیفون به کامپیوتر شخصی خود بارگیری کنید. اگر از نسخه iCloud برای تهیه نسخه پشتیبان از  آیفون یا آیپد خود استفاده می کنید ، می توانید هر زمان که بخواهید به راحتی برخی از عکس های دستگاه تلفن همراه خود را روی رایانه شخصی خود بارگیری کنید.

چگونه عکس ها و فیلم ها را از یک حساب «iCloud » روی رایانه خود بارگیری کنید؟

با استفاده از iCloud ، می توانید عکس ها و فیلم ها را از آیفون به کامپیوتر شخصی خود بارگیری کنید. اگر از نسخه iCloud برای تهیه نسخه پشتیبان از آیفون یا آیپد خود استفاده می کنید ، می توانید هر زمان که بخواهید به راحتی برخی از عکس های دستگاه تلفن همراه خود را روی رایانه شخصی خود بارگیری کنید.

براساس آمارهای اخیر، انسانها هر دو دقیقه بیشتر از تمام عکسهای موجود در زمین طی 150 سال گذشته عکس می گیرند. از آنجا که ما دیگر تمایل نداریم دوربین های خود را با خود حمل کنیم ، بیشتر این عکس ها دقیقاً روی آیفون های ما ضبط می شوند. اما به جای اینکه عکسهای ما منحصراً روی آیفون یا آیپد ها بماند می تواند روی رایانه شما با استفاده از iCloud ذخیره شود.

برای انجام این کار باید چه مراحلی را پیش برویم؟

_در یک مرورگر در رایانه شخصی خود ، به iCloud.com بروید

_در بخش کتابخانه در قسمت سمت چپ ، روی "عکس ها" کلیک کنید

_می توانید هر عکسی را که آیفون شما تاکنون در وب سایت iCloud ثبت کرده است ، مشاهده کنید

_عکس هایی را که می خواهید بارگیری کنید پیدا کنید. می توانید روی یک آلبوم کلیک کرده یا در کل کتابخانه حرکت کنید. همچنین می توانید با انتخاب "عکس" یا "لحظه ها" در بالای صفحه بین نمای همه عکس ها و لحظه ها جابجا شوید

_روی عکس یا عکس هایی که می خواهید در رایانه شخصی خود بارگیری کنید، کلیک کنید. برای انتخاب چندین عکس، در هنگام کلیک روی عکس های چند گزینه ای ، کلید CTRL را نگه دارید. اگر می خواهید همه عکس های خود را به طور همزمان بارگیری کنید ، CTRL + A را فشار دهید. باید تعداد عکسهای انتخاب شده نشان داده شده در گوشه بالا سمت راست را ببینید

چگونه عکس ها و فیلم ها را از یک حساب «iCloud » روی رایانه خود بارگیری کنید؟

_روی دکمه بارگیری در بالای صفحه کلیک کنید. شکلی مانند ابر با فلش به سمت پایین شکل گرفته است

_پس از انتخاب عکس هایی که می خواهید بارگیری کنید ، روی فلش Download کلیک کنید تا آنها را در رایانه شخصی خود ذخیره کنید

_برای ثبت گزینه هایی که می خواهید ذخیره کنید ، روی "ذخیره فایل" کلیک کرده و سپس روی "OK" کلیک کنید

چگونه عکس ها و فیلم ها را از یک حساب «iCloud » روی رایانه خود بارگیری کنید؟

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها