استیلی از تیم‌های باشگاهی بازیکن می خواهد

حمید استیلی می گوید به هیچ وجه دوست ندارد تیم امید با باشگاه ها برای گرفتن بازیکن دچار اختلاف شود.

استیلی از تیم‌های باشگاهی بازیکن می خواهد

طبق برنامه قرار بود تیم امید ایران که برای حضور در بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا و مقدماتی المپیک 2020 آماده می شود، در مردادماه اردویی برگزار کند ولی تعویق لیگ سبب شد تا تصمیم گیران تیم امید از این اردو چشم پوشی کنند.


مدیر تیم امید در این رابطه می گوید: « در برنامه ریزی ابتدایی تاریخ آغاز لیگ به شکل دیگری دیده شده بود و طبیعتا باشگاه‌ها می توانستند در این زمینه تعامل داشته باشند و بازیکنان را در اختیار تیم امید بگذارند اما با تعویق بازی های لیگ عملا امکان برگزاری این اردو در مردادماه هم وجود نداشت و به برنامه های ما آسیب می زد. »


با این حال در نیمه اول شهریور مسابقات باشگاهی تعطیل می شود تا تیم ملی برای اولین بازی های خود در مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت های 2023 آماده شود. این زمان فرصت مناسبی برای تیم امید نیز به شمار می رود تا با برگزاری اردو بتواند رفته رفته خود را مهیای مسابقات مهمی کند که در دی ماه در کشور مالزی برگزار می شود و سه تیم اول می توانند به المپیک 2020 توکیو راه یابند ( البته اگر ژاپن در بین سه تیم اول باشد، تیم چهارم نیز می تواند به المپیک برسد).


در این بین یکی از مهم ترین چالش های تیم امید، گرفتن بازیکن از تیم های باشگاهی است که برنامه های خود را در تاریخ های فیفادی دنبال می کنند. با این حال حمید استیلی امیدوار است و انتظار دارد تا باشگاه ها برای شکستن طلسمی که به نیم قرن نزدیک می شود، همکاری بهتری از سوی آنها ببیند و در این مورد گفته است: « فراموش نکنیم تیم المپیک در ماه های آتی به دنبال تعامل همه جانبه و حداکثری با باشگاه‌ها است. به هیچ وجه مایل به ایجاد اختلاف و هیچ گونه تنشی در این بخش نیستیم چرا که می تواند به تیم امید آسیب جدی وارد کند.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها