حقوق مزدک میرزایی: ماهیانه ۹۳میلیون تومان


26 مرداد 1398 - 13:23
5d57c0a7b53fc_2019-08-17_13-23
روزنامه جام جم وابسته به صداوسیما، حقوق مزدک میرزایی در شبکه اینترنشنال را ماهیانه ۹۳میلیون تومان تخمین زده است

 

روزنامه جام جم وابسته به صداوسیما، حقوق مزدک میرزایی در شبکه اینترنشنال را ماهیانه ۹۳میلیون تومان تخمین زده است

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5d57c0a7b53fc_2019-08-17_13-23
26 مرداد 1398 - 13:23

 

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


24

نظرات 7
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ali reza 1 0 پاسخ 1398/6/4 -10:24

تحمیق مخاطب! 1: شبکه ای که ایشان به آن پیوسته اند برای هر حرفی که بتوانند به نوعی شرایط داخل کشور ما را (به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم) به چالش بکشد حاضر است خیلی بیشتر از اینها را به عنوان حقوق در نظر بگیرد. اما نه به دلیل تجربه کاری ایشان بلکه با سوء استفاده از مشهوریتی که به لطف صدا و سیما ایشان کسب نموده اند. و گرنه مطمئن باشید اگر گزارشگر حرفه ای تری هم از ایشان باشد، اما مشهور نباشد از چنین امتیاز و درآمدی برخوردار نخواهد بود. مگر مجریان دیگر مانند فردوسی پور در ایران کم درآمد دارند؟ مطمئن باشید درآمد بسیاری از مجریان در ایران به مراتب بیشتر از حال حاضر آقای مزدک میرزایی در انگلیس است. 2: در انگلیس حقوق ها و مخارج به پوند است و نه به تومان! (یعنی چیزی در حدود 6000 پوند) 3: در لندن اجاره یک آپارتمان معمولی حداقل سه هزار پوند است !(یعنی با حساب شما چیزی نزدیک به 50 میلیون تومان! 4- هزینه های انگلیس با تهران اصلا قابل مقایسه نیست مثلا بلیط اتوبوس 3/5 پوند یعنی چیزی در حدود 55 هزار تومان! پارک خودرو در هر نقطه از لندن ساعتی 9 پوند یعنی حدود 130 تا 140 هزار تومان برای یک ساعت پارک خودرو در هر کجای لندن، قیمت بنزین حدود 1.3 پوند یعنی چیزی نزدیک 18 تا 19 هزار تومان و ... اصلا مخارج انگلیس با ایران قابل مقایسه نیست تا بخواهید یک طرفه بگویید ایشان 93 میلیون تومان میگیرند و حتی اگر 13 میلیون تومان آن را هم خرج کنند 80 میلیون تومان در ماه پس انداز دارند. لطفا به جای آمار عوام فریبانه آمار واقعی ارایه کنید.

کریم 0 0 پاسخ 1398/6/3 -00:33

باسلام. خدمتان من فوق لیسانس سازه های ابی دارم و مدتی در پروژه ای مشغول بکار بودم الان پروژه به اتمام رسیده و از اول سال حدود ۶ ماه بیکار هستم چهار فرزند قد و نیم قد و مدرسه ای دارم و خیلی دیگر از هموطنان عزیزم هم اینچنین مشکلات رو دارن و کسی بفکر نیست موندم چیکار کنم بتونم نون شب بچه هامو در بیارم چرا باید در مملکتی زندگی کنیم که غنی هستش ولی بدبختی و فقر و بی عدالتی بیداد میکنه خواهشا درب دانشگاهها رو ببندید چون بیکارای باسواد زیاد مشن ضمنا به نظرم اگه اقای میرزایی رفته کشور دیگه کار درستی کرده مگه ادم چقدر عمر میکنه حداقل در اسایش باشه. امنیت دارم ولی نون شب ندارم چه ارزشی داره

مهدی 4 4 پاسخ 1398/5/26 -22:29

نوش جانش مال مردم ایران دزدی که نمیکنه

جابر 5 5 پاسخ 1398/5/26 -17:47

وقتی اینجا به نان شب محتاج باشد . و نجومی بگیران و اختلاسگران هزاران میلیارد بدزدند وببرند وکسی پاسخگو نباشد. امثال مزدک هم میروند.

بهروز 4 4 پاسخ 1398/5/26 -17:08

حداقل حقوق بالا میگیره اما بدون دزدی و دست بردن در بیت‌المال...کاشکی اونی که مدعی دریافت حقوق بالاست حداقل از دولتهای خارجی بگیره..هر چند باز فردا بهش انگ خیانت میزنن و میگن باید مثل فردوسی‌پور تو مملکت میموند و میمرد و تموم میشد تا بهش انگ نزنیم

ملت 4 4 پاسخ 1398/5/26 -16:49

توی ایران فقط آنهایی که دزدی می کنند خوب است

ایرانی مفلوک 11 5 پاسخ 1398/5/26 -13:39

ایول به مزدک میرزایی خیلی نوکرشم اینجا دیگه جای موندن نیست...از پلیدی و دزدی و و بیسوادی بعضی از مسعولین وآقازاده های زن صفت مردم دیگه حتی توان نفس کشیدن ندارن...یک هده همش میدزدند..فشارشو مردم تحمل میکنند..از آخوندمون گرفته تا دکتر و شهردار و کاسب همه قلابی شدن وهرکس به فکرخودشه..به قول امام خمینی ره انقلاب ما انفجار نور بود...یک زمانی اون قدیما اما الان انفجار ظامت و ناامیدی و آقازادگیه...یاعلی مدد

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
تشکیل پلیس قضایی از اختلاف سلیقه‌ ضابطان جلوگیری می‌کند / حفاظت اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی درباره یک موضوع واحد، سه نظر متفاوت دارند
عصبانی‌ترین مردم دنیا را داریم/حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها آثار فرهنگی مثبت دارد/ کمتر شاهد نظرات مترقیانه مبتنی بر عنصر زمان و مکان هستیم
آتش "آزادی" بر پیکر "سارا" / بدنی که سوخت، قفلی که باز نشد
احمدی‌نژاد معتاد به دیده شدن است / مايكل جكسون در رده بندی مطالبات مردمی نیست/ عجيب بودن فرد را مشهور می سازد، اما محبوب نه!
در برخی نقاط کشور شاهد 3متر فرونشست هستیم/ پیشروی فرونشست به محدوده‌ فرودگاه امام نگران کننده است
به جای فیلتر فضای مجازی صدا و سیما را آزاد کنید/ می‌توانیم بر اساس قانون اساسی صدا و سیما را از انحصار خارج کنیم / در مقام عمل و توجه به مسائل فرهنگی زیر فرش هستیم/ نمک به زخم اهالی فرهنگ نپاشیم
چه نمره‌ای به دولت می‌دهید؟ / عملکرد دولت روحانی بهتر بود یا احمدی‌نژاد؛ نظر بدهید