عنایتی-حسینی؛ جذابیت روی نیمکت‌های حافظیه

دو تیم قشقایی شیراز و مس کرمان روز شنبه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

عنایتی-حسینی؛ جذابیت روی نیمکت‌های حافظیه

دو تیم قشقایی و مس کرمان در چارچوب هفته اول لیگ دسته یک به مصاف یکدیگر خواهند رفت. قشقایی شیراز فصل جدید را همانند ابتدای فصل گذشته با یک مربی استقلالی شروع کرده است. هدایت این تیم شیرازی را غلامرضا عنایتی بر عهده دارد. قشقایی یکی از محدود تیم هایی است که به موقع ولی بی سر و صدا شروع کرده است.


در سویی دیگر نارنجی پوشان کرمانی حضور دارند که از آن ها همیشه به عنوان یک مدعی یاد می شود. کرمانی ها برای بازگشت به لیگ برتر مجتبی حسینی را به عنوان سرمربی اعلام کرده اند تا شاید این مربی مجددا آن ها را به سطح اول فوتبال ایران برساند. حسینی اواخر فصل گذشته هدایت گل ریحان را برعهده گرفته بود که نتایج مطلوبی با این تیم به دست آورد و اکنون با نماینده شهر کرمان به دنبال کسب نتایج بهتر از فصل گذشته است.


نقل و انتقالات مس بیش تر از قشقایی سر و صدا به همراه داشت و کرمانی ها حضور فعال و موفقی از خود نشان دادند. علیرضا آرتا مدافع تیم فوتبال مس کرمان که در بازی دوستانه برابر فجرسپاسی دچار مصدومیت شد به بازی روز شنبه برابر قشقایی نخواهد رسید.


فصل گذشته در هفته بیست و چهارم این دو تیم با یکدیگر دیدار کردند. این دیدار یک بازی پر گل از آب در آمد. مس موفق شد با 5 گل به پیروزی دست یابد. هرچند باید امیدوار بود بازی هفته اول مس و قشقایی مانند بازی دور برگشت فصل قبل آنقدر یک طرفه نباشد ولی با توجه به منسجم بودن این دو تیم در فصل جدید باید شاهد یک دیدار جذب باشیم.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها