پدیده جوان فرانسوی در راه بایرن مونیخ

بایرن مونیخ تایید کرد میکائل کویسانس، ستاره جوان بوروسیا مونشن‌ گلادباخ و عضو تیم ملی جوانان فرانسه به این تیم ملحق خواهد شد.

پدیده جوان فرانسوی در راه بایرن مونیخ

بایرن مونیخ تایید کرد که میکائل کویسانس، پدیده جوان فرانسوی بوروسیا مونشن‌گلادباخ و عضو تیم ملی جوانان فرانسه به زودی با این تیم ملحق خواهد شد تا به خط میانی غول باواریایی اضافه شود.

کویسانس 20ساله از زمانی که در سال 2017 از باشگاه نانسی در کشورش فرانسه به مونشن گلادباخ پیوست در این باشگاه آلمانی خوش درخشیده و نامش را به عنوان یکی از پدیده‌های جوان بوندس‌لیگا مطرح کرده است.

کویسانس در دو فصل حضورش با پیراهن مونشن گلادباخ برای این تیم 35 بازی در بوندس‌لیگا انجام داده و در این مدت سه پاس گل به نام خود ثبت کرده است.

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن خبر انتقال کویسانس به بایرن را تایید کرد و گفت:" میکائل توان بالایی در بازی کردن فوتبال مالکانه دارد. او تکنیک فوق‌العاده و پای چپ قدرتمندی دارد و روحیه‌اش عالی است".

کویسانس در رده‌های سنی مختلف در تیمهای ملی فرانسه بازی کرده و امسال تابستان در جام جهانی زیر 20سال در چهار بازی به عنوان بازیکن فیکس برای تیم ملی کشورش به میدان رفت.

کویسانس پنجمین بازیکن فرانسوی حاضر در باشگاه بایرن مونیخ بوده و به هموطنانش کینگزلی کومان، کورنتین تولیسو، لوکاس هرناندز و بنجامین پاوارد خواهد پیوست.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها