عکسی جالب از احمدی‌نژاد در ورزقان


26 مرداد 1398 - 00:15
5d56f8e73e1b3_2019-08-16_23-11
کانال رسمی پایگاه اطلاع رسانی احمدی نژاد، عکسی جالب از رئیس‌جمهور سابق ایران منتشر کرد.

این عکس در حاشیه حضور دکتر احمدی‌نژاد در روستای مهترلو شهرستان ورزقان جهت بازدید از مناطق بازسازی شده در هفتمین سالگرد زلزله منطقه ارسباران گرفته شده است.

برخی صاحبنظران، سفرهای احمدی‌نژاد به شهرهای مختلف را با هدف حفظ محبوبیت و جهت اهداف انتخاباتی او ارزیابی می‌کنند.

کانال رسمی پایگاه اطلاع رسانی احمدی نژاد، عکسی جالب از رئیس‌جمهور سابق ایران منتشر کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5d56f8e73e1b3_2019-08-16_23-11
26 مرداد 1398 - 00:15

این عکس در حاشیه حضور دکتر احمدی‌نژاد در روستای مهترلو شهرستان ورزقان جهت بازدید از مناطق بازسازی شده در هفتمین سالگرد زلزله منطقه ارسباران گرفته شده است.

برخی صاحبنظران، سفرهای احمدی‌نژاد به شهرهای مختلف را با هدف حفظ محبوبیت و جهت اهداف انتخاباتی او ارزیابی می‌کنند.

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


17

نظرات 29
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کاظم 0 0 پاسخ 1398/5/30 -03:15

درود برتوای مرد آزاده.مردی از جنس مردم.

کاربر ناشناس 2 0 پاسخ 1398/5/28 -20:18

هر دین و مذهبی که داشته که شما زیر سوال میبرید ؟! مهم عدم تکبر و مردمی بودن بود اگر مسکن مهر را آورد الان هشت سال نابود کردن ‌ . یارانه بهتر از هیچی است میتوانستند قیمتها را کنترل میکردند؟ سیر تصاعدی الان شد یا گذشته لحظه به لحظه . پشت سر افراد بزرگ همیشه کسانی هستند نظر بدهند . البته اگر در این هشت سال بهتر از قبل میشد برای همه خوب میشد ولی بهتر که نشد بدتر هم شد خوشا بحال دلار چهار هزار تومان و ...... دیگر همان مسکن مهر هم الان گیر خیلی ها نمی آید... و هرکس صاحب همان خانه ها شده در حال حاضر جز وضع خوبا به،شمار میآید نسبت به کسانیکه همان را قبول نداشتند و.....

م.ر 0 2 پاسخ 1398/5/28 -06:14

متاسفانه اکثر مردم ایران حافظه ی تاریخی خوبی ندارن . زیر بنای تمام این گرانیها و مصیبتها همین ب اصطلاح دکتر بود . با توهمات و دغل بازی ایران و هر چی ایرانی را ب سقوط کشاند .. برخی از دوستان میگویند مرد عمل بود . کدام حرف بجا و درست را ایشان زد که بخواهد عمل کند متاسفانه ۸سال ریاست جمهوری ایشان بیشتر شبیه طنز بود

کاربر ناشناس 1398/5/28 -22:13

تورم از زمان قبل از انقلاب وجودداشته ولی مدیریت ضعیف باعث گرانبها شده است.

محمد 4 8 پاسخ 1398/5/26 -17:28

دکتر عباسی با دلیل ثابت کرد که احمدی نژاد و فرقه اش از اقلیت ها بهایی هستند رفتار و کردارش که الله و اعلم ولی توهم هاله نور داشتن و ادعای دستگیری انام زمان در غرب و برخی اعمالش ادم را مشکوک می کنه اینکه ملت در تخریم را با فاجعه بزرگتری به نام هدفمتدی یارانه ها روبه رو کرد و مسکن مهر را در بیابانها ساخت و در سعی کرد معماری ها به گونه ای باشد صدای اتاق خواب همسایه را بشود شنید و داستان بقایی و دو ونیم میلیون یورو و ریختن دو میلیارد دلار به حسابی در امریکا که به راحتی آب خوردن مصادره بشود اجازه رشد به زنجانی و خاوری پهلوان و آرمین و سکه ثامن و ریخت و پاشهای بزرگی که الان در باستلی هلیز سر باز کرده و گونیهای چک برگشتی در کیش واگذاری سازه ها به الیگاریشی خودش و تزریق فلاکت بیشتر و نابودی جنگلها و میراث فرهنگی وووو لز جمله ریز ترین تخلفات ایشان است و همجنین دادن کارنهای هدیه میلیاردی به رسایی و ّبذرپاش و کوچکزاده نبویان و ترجمه خلاف واقعه سخنان مرسی و چند میلیارد دلار هزینه برای سران بدون حساب کتاب که در شورای امنیت رای به تحریم ایران ندادن و کشور را برد تحت منشور ۷ سازمان ملل و کتک خوردن و آزار دیدن در مصر که خفت بزرگی برای عظمت کشور بود

سعید 1398/5/26 -20:23

داداش همه حرفات درسته ولی این مردم یادشون نیست که طرف چه بلاهایی که سرمون نیاورد اون آقا هم از اوضاع بحرانی فعلی و فراموشی ملت دوباره داره سواستفاده میکنه فقط خدا کنه جلوی این عوام فربیهای مجددش گرفته بشه والا خسته شدیم دیگه

نسترن 2 8 پاسخ 1398/5/26 -16:53

فقط عوام فریبی... یادمون نرفته کی دلار 1000 تومنی رو 4000 تومن کرد

فریبا 1398/5/26 -17:36

وبنزین هشتاد تومن رو هزار تومن تحویل داد ،اینا کلا مردم فراموشکاری هستن دوست عزیز ،بدبختیهای اون دوره رو یادشون رفته

جمال 15 4 پاسخ 1398/5/26 -16:51

با سلام آقای دکتر احمدی نژاد رو ازدشمنانش وازادبیات وکلامشون باید فهمید چه جنسی دارن وهدفشون چیه....۶ساله خشت روی خشت گذاشته نشده ...نه خواستن ونه تونستن...تازه حالا فهمیدن فکر وتدبیراحمدی نژاد چی بوده حالا مسکن مهرو بعد ۶سال اسمش وقراره عوض کنن بزارن چیز دیگه....نکنه بگن طرح دکتر بوده...خلاصه احمدی نژادبودن همتی میخواد قد کوه انرژی میخواد اندازه اعتقاد به خدا و ولایت ایشون همه سلامتی وزندگیش رو تو راه خدمت به مردم گذاشت این چیزیه که خیلی ها نمیخوان مردم بدونن و درست درک کنن ...خالص تر از دکتر تو راه خدمت به مردم دیدید....بله که محبوبه چون خدا میخواد که محبوب باشه.....دکتر دوست دارن همه مردم بعضی ها خودشونو خسته نکنن...

اسدالله 15 7 پاسخ 1398/5/26 -16:37

احمدی نژاد مردعمل بود.اینای که بی احترامی بهش میکنندعقده دارن.

بابک ها 11 5 پاسخ 1398/5/26 -16:09

تشکر از زحمات شما اقای دکتر

جابر 0 3 پاسخ 1398/5/26 -15:46

پدر فقر بسوزد . جهل جامعه منجر به شهادت سیزده معصوم ع شده است .

سید 13 4 پاسخ 1398/5/26 -15:21

درود بر احمدی نژاد یاور مستعفین

علی ارمبین 8 3 پاسخ 1398/5/26 -14:32

خداوند پشت وپناهت دکتر محموداحمدی نژاد هر حرفی که میزدی عملی میکردی با یک تلفن وزیر اطلاعات استیحضا کردی دوزدها را تحویل قانون میدادی طول چند هفته ۹۰هزار نفر استخدام کردی ولی روحانی گواد ترس چکار کرد تمام خلیج فارس فروخت ۸۰درصد نفت را به بیگانگان داد خدا لعنت کند روحانی حیا کن ایران رها کن آدم بی خاصیت وطن فروش

ارزو 15 3 پاسخ 1398/5/26 -14:10

درودبر احمدی نژاد یار مستعضفان و فقران جامعه واقعا مردی ....امیدوارم همیشه موفق باشید احمدی نژاد عزیز ....حداقل همیشه بین مردم هستی ...نه اون روحانی گرگ که اصلا انگاری کلاسش پایین میاد .یکم بیاد وضع مردم رو از نزدیک ببینه لعنت بر روحانی بر رحم خودخواه دروغگو

قاسم 2 14 پاسخ 1398/5/26 -13:58

بنده به خودم اجازه نمیدم به هیچ احدی اهانت کنم حتی به این شخص که در دو دوره ریاست جمهوری، کشور و مردم را گرفتار سوء تدبیر و عدم توانایی خودش در اداره امور کرد و باعث مشکلات فراوانی شد. اما ای کاش لااقل اینقدر می فهمید که نباید دیگه اینقدر مردم رو نادان فرض کنه و با این رفتار عوام فریبانه بازهم به دنبال آسیب رساندن به این ملت باشه.

محمد 6 15 پاسخ 1398/5/26 -13:40

عجب حیله گره مکاریه این بشر

AHMADKARAMI 17 5 پاسخ 1398/5/26 -12:57

من از قشر ضعیف هستم من درک میکنم احمدی نژاد کی بود و چقد دلسوزانه کار کرد شیر مرد ایرانی خدا پشت و پناهت انشالله که زود برگردی بیا تا جان بی ارزشم را فدایت کنم

محمد 17 5 پاسخ 1398/5/26 -11:55

سلام بر توای ایرانی الاصل سلام برتوای یاورضعیفان سلام برتوای مردعمل.... هرچه ستایش کنم بازهم کم است وتولایق هستی

مسیح 2 7 پاسخ 1398/5/26 -11:41

پ چ اشکال داره، کسی جز خودش فعلا نیست که کمتر دزدی کنه.

محمد 16 5 پاسخ 1398/5/26 -11:29

احمدی نژاد یک واقعیت است هنوز محبوبیت دارد البته در دولت او هم ضعف هایی بود بر خلاف خودش بعضی از کارگزاران او هم دنیاطلب بودند و دنبال پست و مقام و مال و ثروت بودند

سبحان 3 3 پاسخ 1398/5/26 -10:47

عالی جالب و همه ی خبر های خوب نظر من بابت خیلی خوب است از این برنامه خوشم اومد

س خ 20 7 پاسخ 1398/5/26 -08:22

واقعا مردم به ایشان به خاطر عملکرد خوب وولای بودن علاقه مند هستند بین مردم بودن جرات می خواهد

بینام 19 6 پاسخ 1398/5/26 -07:54

اولین مردی که به دادمستضعفان کشوررسیداحمدینژادبودخداوندهمیشه یارونگهدارش باشدوکسانی که میگوینداحمدینژادبدبودبرای اینکه نگذاشت پول به جیب انهابرودودرراه مستضعفان خرج کرد

کاربر ناشناس 25 7 پاسخ 1398/5/26 -01:10

کسی که درد مردم را حس و کمک میکند . خداوند از او راضی است و این مهم است.

کاربر ناشناس 23 3 پاسخ 1398/5/26 -01:08

اصلا این مهم نیست چه کسی مربوط به چه حزبی است آن مهم که برای مردم و مملکت دل بسوزاند و کار کند و به شرایط فعلی مردم کمک کند نه اینکه شرایط مثل الان باشد یا بدتر .....

کاربر ناشناس 22 5 پاسخ 1398/5/26 -00:41

همین که میرود خودش،خیلی است چه با هدف چه بی هدف.

محمدی 24 7 پاسخ 1398/5/26 -00:36

خداقوت مرددددد هرجاهستی سلامت

۰۹۱۵۱۹۸۲۷۶۳ 1398/5/27 -22:32

خداییش مرد عمل بود.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
تشکیل پلیس قضایی از اختلاف سلیقه‌ ضابطان جلوگیری می‌کند / حفاظت اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی درباره یک موضوع واحد، سه نظر متفاوت دارند
عصبانی‌ترین مردم دنیا را داریم/حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها آثار فرهنگی مثبت دارد/ کمتر شاهد نظرات مترقیانه مبتنی بر عنصر زمان و مکان هستیم
آتش "آزادی" بر پیکر "سارا" / بدنی که سوخت، قفلی که باز نشد
احمدی‌نژاد معتاد به دیده شدن است / مايكل جكسون در رده بندی مطالبات مردمی نیست/ عجيب بودن فرد را مشهور می سازد، اما محبوب نه!
در برخی نقاط کشور شاهد 3متر فرونشست هستیم/ پیشروی فرونشست به محدوده‌ فرودگاه امام نگران کننده است
به جای فیلتر فضای مجازی صدا و سیما را آزاد کنید/ می‌توانیم بر اساس قانون اساسی صدا و سیما را از انحصار خارج کنیم / در مقام عمل و توجه به مسائل فرهنگی زیر فرش هستیم/ نمک به زخم اهالی فرهنگ نپاشیم
چه نمره‌ای به دولت می‌دهید؟ / عملکرد دولت روحانی بهتر بود یا احمدی‌نژاد؛ نظر بدهید