نا امیدی یک بازیگر از وضع این روز‌های هنر هفتم / بخش خصوصی سینما را ببوسد و بگذارد کنار!

بازیگر فیلم «جانان» گفت: با این نابرابری اکران، سینمای ما بخصوص در بخش خصوصی تعطیل شود، بهتر است.

نا امیدی یک بازیگر از وضع این روز‌های هنر هفتم / بخش خصوصی سینما را ببوسد و بگذارد کنار!

مژگان بیات بازیگر فیلم سینمایی «جانان» درباره وضعیت اکران این فیلم به خبرنگار ، گفت: فروش این فیلم تا امروز خوب نبوده است؛ البته فروش فیلم‌هایی که اوضاع تولید، هزینه و گروه سازنده آن‌ها چشمگیرتر است هم قابل توجه نیست.

او در خصوص دلایل این اتفاق اظهار کرد: شرایط اقتصادی بد روی گیشه سینما هم تاثیر گذاشته است و باعث شده مردم سینما نروند و یا فیلم‌های کمدی ببینند تا حداقل دو ساعت حالشان خوب باشد.

این بازیگر ادامه داد: کم بودن تعداد سالن‌های سینما نیز از دلایل دیگر فروش کم است؛ فیلم‌هایی که به جایی وابسته هستند، حتی بدون داشتن سرگروه با بیش از صد سالن اکران می‌شوند و جایی برای فیلم‌های ما نیست.

بیات گفت: از سویی شهرستان‌هایی که دارای یک سالن سینما هستند، ترجیح می‌دهند فیلم‌های کمدی و یا آثار افرادی را که قدرت بیشتری دارند، اکران کنند. حتی وضعیت توزیع فیلم در شبکه نمایش خانگی هم مشکل شده، چون مافیای خودش را دارد.

این بازیگر در پایان تصریح کرد: این نابرابری‌ها آدم را دلسرد می‌کند؛ هرکاری می‌کنی نمی‌توانی خودت را بالا بکشی. به نظرم با این اوضاع، سینما تعطیل شود، بهتر است؛ بخصوص بخش خصوصی باید سینما را ببوسد و کنار بگذارد.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها