یونایتد همچنان پرافتخارترین تیم انگلیس/ فاصله با لیورپول به ۵ رسید

قهرمانی لیورپول در سوپرجام اروپا باعث شد تا این تیم فاصله خود را با یونایتد به عنوان پرافتخارترین تیم انگلیسی کمتر کند.

یونایتد همچنان پرافتخارترین تیم انگلیس/ فاصله با لیورپول به ۵ رسید

لیورپول در دیدار سوپر جام اروپا برابر چلسی به میدان رفت و بعد از تساوی بازی در وقت‌های اضافی و قانونی توانست در ضربات پنالتی به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

منچستریونایتد در داخل با قهرمانی در ۲۰ دوره رقابت‌های لیگ در صدر است و لیورپول با ۱۸ قهرمانی در رده دوم قرار دارد. در جام حذفی نیز منچستریونایتد بیشتر از لیورپول افتخار کسب کرده است و ۱۲ بار قهرمانی را تجربه کرده و لیورپول تنها ۷ قهرمانی دارد.

با این حال لیورپول در رقابت‌های دست بالاتر دارد و توانسته است ۶ قهرمانی در لیگ قهرمانان، ۳ لیگ اروپا و ۴ سوپرجام اروپا را در کارنامه دارد. این در حالی است که منچستر ۳ قهرمانی در لیگ قهرمانان، یک سوپرجام و یک لیگ اروپا را کسب کرده است.

قهرمانی لیورپول در استانبول باعث شد قهرمانی‌های این تیم انگلیسی به عدد ۶۱ برسد تا این تیم تنها ۵ جام تا رسیدن به افتخارات یونایتد فاصله داشته باشد.

* پرافتخارترین تیم‌های انگلیسی

منچستریونایتد: ۶۶ جام

لیورپول: ۶۱ جام

آرسنال ۴۶ جام

چلسی: ۳۱ جام

تاتنهام: ۲۶ جام

استون ویلا و منچسترسیتی: ۲۵ جام

اورتون: ۲۴ جام

فرگوسن در ۲۶ سال حضور در یونایتد تلاش زیادی کرد تا یونایتد را بالاتر از لیورپول قرار دهد ولی به نظر می‌رسد این موقعیت در خطر از دست رفتن است. لیورپول باید چند ماه دیگر در جام جهانی باشگاه‌ها نیز حاضر باشد و با دو بازی می‌تواند یک جام با ارزش دیگر را نیز به دست بیاورد.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها